سوپرجام به رنگ آبی درآمد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۱۳
    کد خبر :950978

 تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران از ساعت 16 امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند و بازی خود را در سوپرجام برگزار کردند. در این رقابت تیم استقلال با تک گل ارسلان مطهری به پیروزی رسید تا شاگردان ریکاردو ساپینتو در کویر فاتح سوپرجام شوند.

در دقیقه 5 شوت مهدی قایدی با فاصله از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت. در دقیقه 8 سانتر جعفر سلمانی و ضربه سر ارسلان مطهری با اختلاف کم از کنار دروازه علیرضا حقیقی به بیرون رفت. در دقیقه 14 نفوذ مطهری به محوطه جریمه و پاس در عرض او به قایدی و ضربه این بازیکن با واکنش حقیقی همراه شد. دقیقه 26 شوت مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه با واکنش حقیقی به کرنر رفت. دقیقه 36 شوت جعفر سلمانی طی یک رفت و برگشت در محوطه جریمه از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت. در دقیقه 40 کریم اسلامی، مهاجم نساجی با حسینی تک به تک شد و ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان استقلال دفع شد. این دیدار در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم برای استقلال به روال نیمه اول هجومی و با انگیزه شروع شد و شاگردان ساپینتو به دنبال باز کردن دروازه نساجی بودند که این اتفاق خیلی زود افتاد و در دقیقه 51 کرنری که روی دروازه نساجی ارسال شد را امیرارسلان مطهری با ضربه سر به گل برتری آبی ها تبدیل کرد. استقلال که در این دیدار با انگیزه بالا حاضر شده بود در دقیقه 72 هم می توانست به گل برسد. اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود استقلال در دقیقه 72 با شوت دیدنی محبی همراه شد ولی حقیقی توپ را ناقص دفع کرد و در ادامه توپ در موقعیت آفساید در اختیار مطهری قرار گرفتتا این فرصت از دست برود.

در دقیقه 80 به دنبال اعتراض بازیکنان و کادر فنی نساجی به حضور و رفتار تماشاگرانی که در غیرقانونی روی سکوها نشسته بودند بازی برای دقایق متوقف شد و بعد از صحبت هایی که داور و مسئولان برگزاری داشتند رقابت ادامه پیدا کرد. بعد از این اتفاق بازی به جریان افتاد اما دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را تهدید کنند تا استقلال با همان یک گل جام قهرمانی را بالای سر ببرد و برای نخستین بار به این مهم دست پیدا کند.

برنا/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید