سونی و معرفی تلویزیون هوشمند Bravia X80K /یک تلویزیون 4کی ارزان

    کد خبر :912734

سونی در واقع سری تلویزیون‌های مقرون به صرفه Bravia X80K را معرفی کرده است که Google TV را با پشتیبانی از اندروید 10 اجرا می‌کنند. این مجموعه شامل مدل‌هایی با صفحه نمایش 43، 50، 55، 65 و 75 اینچی می‌شود. در حال حاضر تنها مدل 55 اینچی در هند با قیمت حدود 1200 دلار موجود است.

بازتاب- تلویزیون‌های سونی براویا X80K از وضوح 4K Ultra HD، دامنه دینامیکی گسترده Dolby Vision از جمله HLG و Dolby Vision پشتیبانی می‎‌کنند و دارای پردازشگر تصویر X1 4K HDR خود سونی هستند. این تلویزیون مجهز به یک پنل LCD است که از نور پس زمینه LED مستقیم پشتیبانی کرده و نرخ نوسازی تصویر 60 هرتزی ارائه می‌دهد.

این تجهیزات همچنین شامل بلندگوهای 20 واتی و کانکتور HDMI 2.1 هم می‌شود. تی وی جدید سونی با پشتیبانی الکسا و گوگل اسیستنت دستیار هوشمند دارد. Chromecast داخلی هم گنجانده شده و از Apple AirPay پشتیبانی می‌کند. تلویزیون‌های جدید سونی دارای سنسور نور داخلی هستند که روشنایی را با توجه به شرایط اتاق بهینه می‌کنند.

همچنین فناوری MotionFlow برای ضد aliasing بر اساس درون یابی فریم و فناوری X-Reality Pro برای ارتقاء مقیاس تا 4K را رقم می‌زنند. تلویزیون جدید سونی از فناوری Triluminous Pro برای تنظیم رنگ داشته و با فناوری Ambient Optimization تصاویر و صدا را مطابق با فضای اتاق ارتقا می‌بخشد.

Bravia X80K با 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و دارای بلوتوث 4.2 و وای فای دو بانده است. همچنین از حالت خودکار تاخیر کم و HDMI 2.1 با eARC بهره می‌برد. جزئیات قیمت و عرضه مشخص نیست.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید