سونی بزودی پلی استیشن 5 جدید را معرفی می کند/کنسولی با حافظه بیشتر

    کد خبر :910220

براساس گزارش تازه انتشاریافته، سونی به تازگی در ژاپن مدل جدیدی از پلی استیشن 5 را به ثبت رسانده که خبر از معرفی گزینه جدید در این کشور می‌دهد. مدلی که چندان تفاوتی ندارد و آنچه متفاوت است برخی قطعات داخلی خواهد بود.

بازتاب- سونی درصدد بوده بزودی یک مدل نسبتا جدید از پلی استیشن 5 را معرفی کند. در ماه گذشته این شرکت مجوز ساخت کنسول پلی استیشن 5 با شماره ساخت CFI-1200 را کسب کرد. حال نوبت به ثبت یک مدل جدید از سوی Sony Interactive Entertainment رسیده که در ژاپن به ثبت رسیده و آن را باید مدل جدید پلی استیشن 5 دانست. گذشته از آن وزارت ارتباطات سونی مدل جدید پلی استیشن 5 را تایید کرد.

 

 

این وزارت همیشه به بررسی محصولات بی سیم و مخابراتی جدید می‌پردازد و برای عرضه محصولات جدید در این دسته باید از آزمایش‌های خاص این وزارت عبور کنند. گفته شده مدل جدید پلی استیشن 5 شماره ساخت CFI-1xxx خواهد داشت و این در حالی بوده که مدل فعلی شماره ساخت CFI-11xx دارد. این مدل اگرچه از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی نداشته اما مدلی ارتقایافته محسوب می‌شود.

انتظار داریم این مدل کنسول نیز تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و برای مشاهده تفاوت باید تا عرضه پلی استیشن 5 پرو منتظر ماند. کنسولی که سال 2024 از راه رسیده و نسبت به مدل ساده 2.5 برابر سرعت عملکرد بهتری دارد. گفته شده این دستگاه به پردازنده ذن 4 ای ام دی در کنسول میان نسلی سونی اشاره کرد. اطلاعات بیشتری موجود نیست و باید منتظر اخبار بیشتر و موثقی باقی ماند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید