سونی از Xperia 10 III Lite با مشخصات میان رده رونمایی کرد

    کد خبر :838449

شرکت سونی به تازگی گوشی میان رده Xperia 10 III Lite را برای بازار ژاپن رونمایی کرده که از طریق اپراتورهای این کشور قابل تهیه است. البته این مدل حافظه داخلی محدود و حافظه رم 6 گیگابایتی دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–اوایل سال جاری سونی از گوشی هوشمند Xperia 10 III رونمایی کرد که از تراشه اسنپدراگون 690 استفاده می‌کند و دوربین اصلی آن سه گانه است. حالا این غول فناوری ژاپنی در سکوت خبری از Xperia 10 III Lite به عنوان نسخه لایت این گوشی هوشمند رونمایی کرده است. البته لایت بودن این مدل به معنای کاهش قدرت سخت‌افزاری نیست، بلکه تنها میزان حافظه کاهش یافته است و شاهد پشتیبانی از eSIM هستیم.

سونی Xperia 10 III Lite با قیمت تقریبا 425 دلار روانه بازار می‌شود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و آبی معرفی شده است که البته دو رنگ آخر منحصر به اوپراتور Rakuten است. عرضه این تلفن هوشمند در بازار از 5 شهریور آغاز می‌شود.

بیشتر مشخصات Xperia 10 III Lite سونی مشابه با نسخه استاندارد است. این گوشی هوشمند از نمایشگری 6 اینچی اولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند. نسبت تصویر این نمایشگر 21 به 9 است و از HDR پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی Xperia 10 III Lite سونی 8 مگاپیکسل است. در قاب پشتی نیز یک دوربین اصلی سه گانه وجود دارد که دوربین اصلی 12 مگاپیکسل وضوح دارد و با یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

در زیر قاب گوشی می‌توانیم نراشه اسنپدراگون 690 را مشاهده کنیم. تفاوت اصلی این نسخه با Xperia 10 III را می‌توان در فضای ذخیره‌سازی داخلی دانست؛ زیرا نسخه لایت تنها به 64 گیگابایت رم و 6 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. تامین نیرو در Xperia 10 III Lite را یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی برعهده دارد که از شارژ سریع 30 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

هم‌چون اکثر گوشی‌های سونی این مدل نیز گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار IP68 را دریافت کرده است. دیگر تفاوت این نسخه با نمونه استاندارد را می‌توان پشتیبانی کردن از eSIM دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید