سولسشایر: منچستریونایتد به نایب قهرمانی در لیگ اکتفا نمی‌کند

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ۸:۵۷
    کد خبر :785437

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید هدفش در این فصل فراتر از تلاش برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده است.

تیم فوتبال منچستریونایتد روز یکشنبه در دیداری خارج از خانه برابر وستبرومویچ در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس به تساوی یک – یک رضایت داد و بیش از پیش از منچسترسیتی صدرنشین فاصله گرفت. اکنون سیتی با وجود یک بازی کمتر هفت امتیاز بیشتر از یونایتد دارد و به نظر می‌رسد که جبران این اختلاف به خصوص اگر به 10 امتیاز افزایش پیدا کند، برای شاگردان اولگنار سولسشایر کار سختی باشد. با این وجود سرمربی نروژی شیاطین سرخ به قهرمانی تیمش در این فصل لیگ برتر امیدوار است.

او گفت: هیچ تیمی در این مقطع از فصل از تلاش برای کسب عنوان قهرمانی دست نمی‌کشد. لیگ، تورنمنتی غیرقابل پیش‌بینی است، درست مانند زندگی. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. پس ما هم به نایب قهرمانی اکتفا نمی‌کنیم. بابت همین رده‌ای هم که قرار داریم، عملکرد بازیکنان ما شایسته تحسین است. ما نزدیک‌ترین تعقیب کننده منچسترسیتی هستیم و باید آنها را به چالش بکشیم. نباید بگذاریم که آنها بیشتر از این خودشان را جدا کنند اما برای تحقق این هدف باید بازی‌های بعدی را ببریم.

با این تساوی رکورد بازی‌های بدون باخت منچستریونایتد در لیگ برتر به 19 بازی افزایش پیدا کرد اما سولسشایر گفت که این رکوردها در جایی که تیم نتیجه دلخواه را نگیرد بی‌فایده است.

به گزارش تسنیم، او افزود: در حال حاضر، این رکورد هیچ ارزشی ندارد. ما شدیداً نیاز به کسب 3 امتیاز بازی‌های‌مان داریم چون اگر می‌خواهیم در جدول بالاتر برویم این تنها راهش است. یک امتیاز یک بازی‌های خارج از خانه ما را به هدف‌مان نمی‌‌رساند. بنابراین نتیجه بازی امروز ناامید کننده بود. با تمام این‌ها بخشی از بازی امروزمان بسیار خوب بود و تیم نکات مثبتی داشت هرچند که در نهایت ناراحتی ناشی از هدر رفتن دو امتیاز غالب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید