سولاری: ما راموس را کم داشتیم، برای استعفا دادن به رئال مادرید نیامده‌ام

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۳۰
    کد خبر :501818

سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد تیمش نبود سرخیو راموس را در بازی با آژاکس حس کرد.

سانتیاگو سولاری در پی شکست خانگی 4 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم تحت‌هدایتش مقابل آژاکس در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از گردونه این رقابت‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 3، با اشاره به غیبت سرخیو راموس در این بازی به دلیل محرومیت و تأثیر غیبت او در این شکست گفت: نمی‌خواهیم در مورد بازیکنان‌مان بد صحبت کنیم اما واضح بود که ما کاپیتان‌مان را در این بازی کم داشتیم.

وی افزود: من در دوره دشواری هدایت رئال مادرید را برعهده گرفتم و برای استعفا دادن به اینجا نیامدم. ما فصل دشواری را تجربه می‌کنیم اما ما اینجا هستیم تا قلب و شخصیت خود را در لحظات دشوار نشان دهیم. لحظات آسان برای همه آسان است، اما در لحظات دشوار باید شجاعت خود را نشان داد و قوی‌تر از گذشته بازگشت.

سرمربی کهکشانی‌ها همچنین درباره اظهارات پس از بازی دنی کارواخال که گفته رئال مادرید در یک هفته همه چیز را از دست داد و به نوعی فصل را برای این تیم تمام‌شده و بدون جام تلقی کرده، اظهار داشت: کارواخال به خاطر ناراحتی بابت این شکست، چنین حرفی زده است. او جاه‌طلبی خود را نشان داد و باید بگویم که ما هنوز لالیگا را داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید