سوریان به کشتی باز نمی‌گردد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۱۹
    کد خبر :963000
سوریان

حضور حمید سوریان در جلسه با پژمان درستکار و حسن یزدانی از نکاتی بود که رسانه‌ها با تمرکز بر روی آن، به احتمال بازگشت سوریان، نایب رییس مستعفی فدراسیون کشتی به این فدراسیون اشاره کرده‌اند.

روز گذشته ایسنا در خبری از جلسه‌ای نوشت که با حضور حمید سوریان، پژمان درستکار و حسن یزدانی برگزار شده بود. جلسه‌ای برای بررسی دلایل شکست یزدانی مقابل دیوید تیلور در فینال رقابت های قهرمانی جهان. بعد از آن هم برنامه‌های پیش روی یزدانی برای حضور پر قدرت در رقابت های جهانی ۲۰۲۳ بررسی شد. در نهایت در این جلسه مقرر شد حسن یزدانی در اولین حضور خود در یک رویداد خارجی پس از رقابت های جهانی صربستان، عازم تورنمنت رنکینگ در زاگرب کرواسی شود.

حضور حمید سوریان در این جلسه اما از نکاتی بود که رسانه‌ها با تمرکز بر روی آن، به احتمال بازگشت سوریان، نایب رییس مستعفی فدراسیون کشتی به این فدراسیون اشاره کرده بودند.

واقعیت امر اما این است که حضور حمید سوریان در این جلسه فقط و فقط برای بیان برخی نکات به حسن یزدانی بود و به تصمیم او برای بازگشت به فدراسیون هیچ ارتباطی نداشت. ضمن اینکه این جلسه در دفتر ابراهیم مهربان، دبیرکل فدراسیون کشتی برگزار شد و سوریان هیچ برخوردی با علیرضا دبیر نداشت که بخواهد صحبتی درباره بازگشت او مطرح شود.

تصمیم سوریان برای جدایی از فدراسیون کشتی تغییری نکرده است اما او از کمک به کشتی‌گیران در چنین مواقعی دریغ نخواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید