سه نفر از اعضای باند سرقت موبایل در پارک نهج البلاغه دستگیر شدند

    کد خبر :952532
سه نفر از اعضای باند سرقت موبایل در پارک نهج البلاغه دستگیر شدند

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه نفر از اعضای باند سرقت موبایل که در پارک نهج البلاغه اقدام به سرقت می کردند خبر داد.

سرهنگ «عبدالرضا محمدی» سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره انهدام یک باند سرقت در غرب تهران گفت: در اجرای تدابیر ابلاغی سردار فرماندهی تهران بزرگ و در اجرای طرح رعد شصتم همکارانم در کلانتری ۱۴۰ باغ فیض موفق شدند باند سرقت موبایل را که به صورت زورگیری اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و بازداشت کنند.

وی ادامه داد: این باند به صورت زورگیری در بوستان‌ها به ویژه بوستان نهج البلاغه اقدام به سرقت می‌کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شیوه سرقت این باند سرقت موبایل گفت: این افراد با مراجعه به مردمی که در پارک بودند مدعی می‌شدند که به تلفن احتیاج داشته و مشکلی برایشان ایجاد شده و باید سریعا با خانواده تماس بگیرند و به این طریق گوشی موبایل را گرفته و به نام تماس با خانواده اقدام به سرقت گوشی می‌کردند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: اگر چنانچه مالباخته مقاومت می‌کرد با زور قمه و چاقو فرد را تهدید کرده و اقدام به سرقت موبایل می‌کردند.

وی ادامه داد: سه نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده و در حال شناسایی نفر اصلی این باند سرقت هستیم. چنانچه از افرادی به این شیوه سرقت شده است به پایگاه دوم آگاهی در جنت آباد مراجعه کنند.

ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید