سهمیه سوخت تاکسی های بدون پروانه حذف می شود

    کد خبر :682547

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: سهمیه سوخت تاکسی های بدون پروانه تا پایان بهمن حذف می شود.

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره حذف سهمیه سوخت تاکسی‌رانانی که در ناوگان تاکسیرانی فعالیت نمی‌کنند، گفت: از سالهای گذشته هنگامی که تاکسی واگذار می‌شد، به دلیل اینکه بررسی دقیقی صورت نمی‌گرفت، افرادی تاکسی می‌گرفتند که این افراد در حوزه حمل و نقل عمومی فعالیتی نداشتند و برای تمدید و گرفتن پروانه فعالیت هم مراجعه نمی‌کنند.

وی بیان داشت: مصوبه‌ای در کارگروه تخصیص سهمیه سوخت در ناوگان عمومی داشته‌ایم که مقرر شد ناوگانی که فاقد پروانه فعالیت در حوزه تاکسیرانی هستند، سوخت سهمیه‌شان حذف شود و به سوخت شخصی تبدیل شود.

وی یادآور شد: این افراد تا پایان بهمن‌ماه فرصت دارند نسبت به تمدید پروانه اقدام کنند و در صورتی که این اقدام صورت نگیرد، سهمیه سوخت‌شان حذف می‌شود.

 

به گزارش فارس ،مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ادامه داد: در صورتی که پروانه دریافت کنند و در چارچوب خدمات عمومی عمل کنند،‌ قاعدتا سهمیه سوخت آنها حذف نمی‌شود.

ضامنی گفت: فعالیت افرادی که به تازگی نسبت به تکمیل مدارک و پروانه اقدام کرده‌اند، قطعا قابل رصد و پایش است و اگر مجدداً در حوزه حمل و نقل عمومی، این تاکسی‌ها فعالیت نکنند، پروانه آنها ابطال و تمامی مزایای تاکسیرانی برایشان حذف خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید