سهام عدالت باید تاثیر ملموسی در وضعیت اقتصادی مردم داشته باشد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳
    کد خبر :712590

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با مهر با بیان اینکه ما باید از ظرفیت آزادسازی سهام عدالت به خوبی استفاده کنیم، اظهار داشت: سهام عدالت ظرفیت بسیار خوبی است و اگر از این ظرفیت به خوبی استفاده شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی مرتفع می‌شود.

وی با بیان اینکه می‌توان از این طریق مشکلات اقشار ضعیف جامعه را حل کرد، ادامه داد: متأسفانه گاهی اوقات عده‌ای سودجو اجازه نمی‌دهند که سود سهام عدالت به دست سهامداران واقعی و مردم برسد که این رویه باید اصلاح شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با آزادسازی سهام عدالت، انتظار ما این است که مدیریت سهام عدالت اصلاح شود به گونه‌ای که همه سهامداران از این محل سود به دست آورند و بتوانند از سهام عدالت به خوبی استفاده کرده و سودجویان نتوانند از این ظرفیت سو استفاده کنند.

موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه سهام عدالت باید تأثیر ملموسی در وضعیت اقتصادی مردم داشته باشد و به ویژه آنکه منجر به بهبود معیشت اقشار ضعیف شود، تصریح کرد: اصل سهام عدالت آن بود که به اقشار ضعیف کمک شود و آنان بتوانند با سود این سهام گوشه‌ای از مشکلات خود را برطرف کنند که نباید این مسئله مهم به دست فراموشی سپرده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید