سنتکام حملات ایران به شمال عراق را محکوم کرد

    کد خبر :954592
سنتکام حملات ایران به شمال عراق را محکوم کرد

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) حملات ایران به شمال عراق را نقض حاکمیت عراق دانست و آن را محکوم کرد.

فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا (سنتکام) با انتشار بیانیه‌ای حملات ایران به اطراف اربیل و سلیمانیه در شمال عراق را محکوم کرد و و مدعی نقض حاکمیت عراق شد.

در این بیانیه ادعا شده که این حملات جان شهروندان غیرنظامی را با خطر مواجه می‌کند و نقض حاکمیت ارضی عراق است و امنیت و ثبات عراق و خاورمیانه را تضعیف می‌کند.

این بیانیه در پی این مطرح شد که روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اطلاعیه‌ای از آغاز حملات جدید موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام برای انهدام مقرها و مراکز باقی‌مانده گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضد ایرانی مستقر در شمال اقلیم عراق خبر داد و نوشت: در ادامه انهدام مقرها و مراکز توطئه ، استقرار ، آموزش و سازماندهی گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق ، برخی از مقرهای باقی مانده مزدوران استکبار جهانی از ساعات اولیه بامداد امروز ( دوشنبه ) هدف دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه قرار گرفتند.

طی این حملات که در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق از جمله جژنیکان ، زرگوئیز و کوی سنجق انجام گرفت، ضمن انهدام اهداف مورد نظر ، ضربات و خسارت‌های سنگینی به تروریست‌ها وارد آمد.

 ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید