سقوط ۲۵ درصدی داج کوین

    کد خبر :808568
سقوط ۲۵ درصدی داج کوین

قیمت داج کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی بیش از ۲۵ درصد ریخت.

در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی بیت کوین کانال ۵۸ هزار دلاری را که دیروز با نزدیک به ۵ درصد رشد گرفته بود، از دست داد و هم اکنون با قیمت حدود ۵۷ هزار و ۸۸۰ دلار در حال معامله است. قیمت کنونی نسبت به دیروز ۰.۳ درصد پایین‌تر بوده، اما نسبت به هفته پیش ۲.۹ درصد بالاتر است.

هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین در جهان به ۱.۰۹ تریلیون دلار رسیده و در ۲۴ ساعت گذشته هم ۱.۱۸ میلیون بیت کوین با ارزش ۶۹ میلیارد دلار جابجا شده است.

تعداد بیت کوین‌های موجود در جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۳۳۷ عدد رسیده است. بیشترین رشد قیمت در معاملات امروز مربوط به اتریوم و سنگین‌ترین سقوط هم مربوط به داج کوین بوده است.

بر همین اساس اتریوم نسبت به دیروز ۱۱.۵ درصد رشد کرده و به ۳۹۴۱ دلار رسیده است. این ارز مجازی نسبت به هفته پیش ۳۴ درصد رشد داشته است. خبر بد معاملات امروز مربوط به داج‌کوین‌بازهاست؛ چراکه قیمت این ارز مجازی در معاملات امروز حدود ۲۵ درصد ریخت و قیمت آن به ۵۲ سنت کاهش یافته است. البته هنوز هم قیمت داج کوین نسبت به هفت روز پیش بالاتر است.

به گزارش دانشجو، به طور کلی ارزش کل بازار ارز‌های مجازی جهان حالا به ۲.۴۵ تریلیون دلار رسیده که نسبت به دیروز ۲ درصد رشد داشته است. هم اکنون ۹۶۵۱ ارز مجازی در جهان وجود دارد و در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۶ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید