سقوط مرگبار دختر جوان هنگام عکاسی مدلینگ

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۰۲
    کد خبر :1020595
سقوط مرگبار عکاسی مدلینگ

با وقوع سقوط مرگبار دختر جوان هنگام عکاسی مدلینگ از پشت‌بام، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

یکشنبه ۱۹ شهریورماه، مرگ مشکوک دختر جوانی را در ساختمانی در محله قلهک به قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور قاضی جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد دختر حدودا ۲۷ ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر سقوط از آفتاب‌گیر پشت‌بام خانه به سمت فضای داخلی ساختمان سقوط کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد دوست متوفی شاهد این حادثه دلخراش بوده است.

بدین ترتیب دوست متوفی هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: دختر جوان عکاس مدلینگ بود؛ او مشغول عکس گرفتن از من روی پشت‌بام ساختمان بود که ناگهان شیشه‌های افتاب‌گیر ساختمان شکست و به سمت فضای داخل پرتاب شد؛ پس از این حادثه بلافاصه با پلیس و اورژانس تماس گرفتم اما متاسفانه دوستم فوت کرد.

پس از پایان تحقیقات میدانی، ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی درباره این حادثه هولناک تحقیق کنند و دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان مورد نظر را هدف بازبینی قرار دهند.

با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، جسد دختر جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

تسنیم 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید