سقوط خودروی سواری به دره‌ای در شرق تهران

  • حوادث
  • شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۰۴
    کد خبر :697644

یک دستگاه خودرو سواری در جاده روستای ترکمن در منطقه خجیر در شرق تهران به داخل دره سقوط کرد و راننده آن به سختی مجروح شد.

در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱۲۸ و گروه امداد و نجات ۱۱ را ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته به محل حادثه واقع در جاده ده ترکمن در شرق تهران اعزام کرد.

یدالله مددی معاون منطقه ۶ عملیات آتش نشانی تهران در این باره بیان داشت: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ به هنگام حرکت به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و به داخل دره‌ای در مسیر جاده ده ترکمن سقوط کرد.

وی افزود: این خودرو دارای دو سرنشین مرد بود که با کمک مردم و آتش نشانان هر دو نفر که در داخل اتاقک خودرو گرفتار شده بودند، خارج شدند.

به گزارش مهر ،مددی در خصوص چگونگی نجات راننده خودرو، تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و قطع برق خودرو با لوازم و تجهیزات هیدرولیکی راننده گرفتار را از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و با توجه به آسیب دیدگی از ناحیه پا و صورت جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید