سقوط تانکر روی کامیون در جاده خاوران

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۵
    کد خبر :947696
سقوط تانکر روی کامیون در جاده خاوران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از سقوط یک تانکر بر یک دستگاه کامیونت در مسیر غرب به شرق جاده خاوران خبر داد و گفت: راننده کامیونت از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

جلال ملکی از وقوع حادثه در مسیر غرب به شرق جاده خاوران خبر داد و گفت: ساعت ۱۱:۵۴ وقوع حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه تریلر در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، زیر پل سیمان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد و متعاقباً دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه تریلر حامل دو تانکر بزرگ خالی هنگام عبور از زیر پل یکی از تانکرها به کف پل برخورد کرد و در نتیجه آن یکی از تانکرها سقوط کرد.

وی اظهار کرد: در همان زمان، یک دستگاه کامیونت پشت سر این تریلر در حال حرکت بود که پس از این حادثه تانکر روی آن کامیونت سقوط کرد و متعاقب آن خسارت زیادی به کامیونت وارد و راننده نیز داخل کامیونت محبوس شد.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه عملیات را آغاز کردند و موفق به خارج کردن راننده که از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود، شدند، اظهار کرد: در حال حاضر محل حادثه ایمن‌سازی شده و تا دقایقی دیگر محل تحویل عوامل پلیس راهور خواهد شد.

مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید