سقوط آیفون از فاصله 4 کیلومتری

    کد خبر :992064

یک چترباز با نام «هاتون اسمیت»، متوجه شد هنگام پریدن از ارتفاع 4 کیلومتری، گوشی آیفونش زودتر به زمین سقوط کرده است.

آزمایش سقوط گوشی‌های آیفون یا هر گوشی هوشمند دیگری معمولاً از حداکثر ارتفاع 6 متری انجام می‌شود. اما اگر این دستگاه‌ها از ارتفاع بالاتری سقوط کنند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ برای پاسخ دادن به این سوال، اخیراً یک چترباز قبل از اینکه متوجه شود گوشی آیفونش سقوط کرده، از ارتفاع حدود 4 کیلومتری پرید. در ویدیویی زیر می‌توانید این حادثه و نحوه واکنش آیفون به سقوط از چنین فاصله‌ای را مشاهده کنید.

چترباز اشاره شده که «هاتون اسمیت» نام دارد، ویدیو تجربه خود را در تیک تاک به اشتراک گذاشته است. آیفونِ اسمت درست پس از پریدن او از هواپیما، از جیب پشتی‌اش خارج می‌شود. با این وجود، گوشی آیفون او حتی پس از سقوط از ارتفاع ۴.۵ کیلومتری که احتمالاً در آن زمان سرعتی بیشتر از ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت داشته، هیچ مشکلی نداشته است.

او همچنین در بخش نظرات ویدیو خود اشاره کرد که برای گوشی آیفون خود از قاب Catalyst استفاده می‌کرده است. بنابراین اگر گوشی او قاب محافظ را نداشت، می‌توان انتظار آسیب جدی را داشت. همچنین گوشی به جای اینکه روی سطوح سخت مانند سنگ یا خاک سفت فرود بیاید، در یک منطقه باتلاقی و گل آلود فرود آمده است.

تاکنون گزارش‌های مختلفی درباره سقوط آیفون از ارتفاع‌های بسیار بالا منتشر شده، اما به‌نظر می‌رسد این مورد یکی از قابل‌توجه‌ترین‌ها باشد، زیرا در آن، گوشی اپل از ارتفاع بسیار بالاتری سقوط کرده است. به‌عنوان مثال، یکی از گزارش‌های قبلی به گوشی آیفون 10 مربوط می‌شود که پس از سقوط از ارتفاع 3.35 کیلومتری، جان سالم به در برد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید