مشاور محمدرضا عارف گفت: اینکه آقای عارف چگونه در عرصه انتخابات نقش‌آفرین باشد مطمئنا با استفاده از خردجمعی مشاورین خود تصمیم گیری می‌کند.

وی ادامه داد: انتخابات همواره مهمترین، بارزترین و قابل اندازه‌گیری‌ترین نوع مشارکت سیاسی افراد در عرصه سیاسی جامعه است. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مبتنی بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، انتخابات تجلی وحدت در عین کثرت بوده و مشارکت گسترده، تجلی دموکراسی در ذیل لوای اسلام را به معرض نمایش گذاشته است.

وی افزود: رییس جمهور مطلوب همانی است که رهبری فرمودند ۸ خصوصیت مدیریت، ایمان، عدالتخواهی و مبارزه با فساد، عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخل، معتقد به جوانان، مردمی و امیدوار را داشته باشد و بتواند وفاق ملی و شخصیت بین‌المللی را توامان به ارمغان بیاورد.انتخابات همواره مهمترین، بارزترین و قابل اندازه‌گیری‌ترین نوع مشارکت سیاسی افراد در عرصه سیاسی جامعه است.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مبتنی بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، انتخابات تجلی وحدت در عین کثرت بوده و مشارکت گسترده، تجلی دموکراسی در ذیل لوای اسلام را به معرض نمایش گذاشته است.دکتر محمد در آینده تصمیم گیری و اعلام خواهند کرد.

 پس از شهادت سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری ایران؛ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به پایان رسید. بر این اساس، انتخابات ریاست جمهوری برای تعیین رئیس دولت چهاردهم، زودهنگام و بر اساس اعلام وزارت کشور، روز جمعه هشت تیرماه 1403 برگزار خواهد شد. بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی وزارت کشور، ثبت نام از داوطلبان در روزهای 10 تا 14 خردادماه در وزارت کشور انجام می شود.