سری گوشی BL8800 بلک ویوو معرفی شد/ پاوربانکی در قالب تلفن هوشمند

    کد خبر :914633

سری گوشی‌های BL8800 بلک ویوو همانطور که گفته شد در کنار طراحی جان سخت، باتری پرظرفیتی دارند که می‌توان از آنها به عنوان پاوربانک جهت شارژ دیگر گوشی‌های هوشمند نیز استفاده کرد.

بازتاب-  هر دو اسمارتفون به پردازنده Dimensity 700 مدیاتک مجهز هستند و از ویژگی‌های جالبی بهره می‌برند. مدل پرو از دوربین حرارتی FLIR Lepton بهره برده و در کنار آن دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هم دارد. نسخه ساده نیز به دوربین دید در شب مجهز شده و با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و اولتراواید با زاویه دید 117 درجه به فروش می‌رسد.

صفحه نمایش هر دو مدل 6.58 اینچی FHD+ بوده و از پردازنده دیمنسیتی 700 مدیاتک قدرت می‌گیرند. در کنار این چیپ دارای حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی هستند. گذشته از آن دارای مجموعه وسیعی استاندارد مقاومتی همچون IP68 و IP69K و استاندارد نظامی MIL-STD-810H بوده که نشان دهنده جان سخت بودن آنها است.

هر دو دستگاه باتری 8280 میلی آمپرساعتی دارند که با شارژ سریع 33 واتی شارژ می‌شود. گوشی‌های مذکور از فناوری خنک‌کننده مایع سه بعدی با لوله‌های مسی برای دفع موثر گرما استفاده می‌کنند.

ناگفته نماند محصولات جدید بلک ویوو با سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری Doke OS 3.0 عرضه خواهد شد. همچنین در سه رنگ مشکی، نارنجی و سبز با قیمت پایه 350 دلار بزودی راهی بازار جهانی می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید