سری گلکسی اس 24 را در 27 دی ملاقات کنید

    کد خبر :1045863

سامسونگ الکترونیکس قرار است پرچمدار مورد انتظار خود، گلکسی اس 24 را در 17 ژانویه در سن خوزه، کالیفرنیا با تاکید بر “هوش مصنوعی گلکسی” معرفی کند.

بازتاب-این اعلامیه نشان‌دهنده تغییر الگو در صنعت گوشی‌های هوشمند است، زیرا سامسونگ و سایر تولیدکنندگان تمرکز خود را به سمت ادغام قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی در دستگاه‌های خود هدایت می‌کنند، که نشان‌دهنده انحراف از سال‌های گذشته است و فناوری دوربین و نمایشگرهای انعطاف‌پذیر در کانون توجه قرار گرفته بودند.

طبق گفته کارشناسان صنعت و تحقیقات Counterpoint، سال 2024 شاهد افزایش قابل توجهی در گوشی‌های هوشمند مجهز به هوش مصنوعی مولد داخلی است. پیش‌بینی می‌شود سامسونگ، پیشرو شناخته‌شده در صنعت، تا دو سال آینده نزدیک به 50 درصد از سهم بازار را تصاحب کند، که نشان‌دهنده مهارت این شرکت در جلوتر ماندن از روندها و ترجیحات مصرف‌کننده است.

سامسونگ با پیوستن به نیروها با سازنده تراشه‌های آمریکایی کوالکام، به عنوان یک پیشرو در ادغام هوش مصنوعی در دستگاه‌ها برجسته می‌شود، حرکتی که قرار است چشم انداز گوشی‌های هوشمند را دوباره تعریف کند. Galaxy AI، سرمایه‌گذاری جاه‌طلبانه سامسونگ، هدفش دموکراتیک کردن پتانسیل هوش مصنوعی با توانمندسازی کاربران و بهبود زندگی روزمره است.

تجربه جامع هوش مصنوعی تلفن همراه ارائه شده توسط Galaxy، هوش مصنوعی روی دستگاه را که توسط سامسونگ توسعه داده شده است با هوش مصنوعی مبتنی بر ابر از طریق همکاری با رهبران صنعت ترکیب می‌کند. این ادغام، همراه با اقدامات امنیتی و حریم خصوصی قوی سامسونگ، تجربه ای متحول کننده و ایمن موبایل را برای کاربران در سراسر جهان تضمین می‌کند.

گلکسی اس 24

یکی از ویژگی‌های برجسته Galaxy AI تماس ترجمه زنده هوش مصنوعی است که قرار است در جدیدترین تلفن‌های Galaxy AI ارائه شود. این نوآوری که در ویژگی تماس بومی ادغام شده است، نیاز به برنامه‌های شخص ثالث را از بین می‌برد و ترجمه صوتی و متنی را در زمان تماس ارائه می‌کند. نکته قابل توجه، حفظ حریم خصوصی یک اولویت است، زیرا هوش مصنوعی گلکسی روی دستگاه تضمین می‌کند که مکالمات خصوصی به تلفن کاربر محدود می‌شود.

Wonjoon Choi، EVP و رئیس بخش تحقیق و توسعه، Mobile Experience Business، بر پتانسیل تحول‌آفرین Galaxy AI در تغییر نحوه درک و استفاده مردم از تلفن‌هایشان تأکید می‌کند. Galaxy AI که تا به امروز به عنوان جامع‌ترین ارائه اطلاعاتی سامسونگ توصیف می‌شود، آماده است تا نقش فناوری تلفن همراه را با ایجاد ارتباطات معنادار، بهره‌وری و خلاقیت در مقیاس جهانی بازتعریف کند.

از آنجایی که صنعت گوشی‌های هوشمند به سمت آینده‌ای متمرکز بر هوش مصنوعی می‌رود، گلکسی AI سامسونگ به‌عنوان یک پیشگام شناخته می‌شود و تجربه‌های موفقیت‌آمیزی را نوید می‌دهد که شیوه تعامل کاربران با دستگاه‌هایشان را در سال 2024 و بعد از آن متحول خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید