سری ساعت Galaxy Watch 5 سامسونگ معرفی شد

    کد خبر :931426
ساعت Galaxy Watch 5

سامسونگ الکترونیکس به تازگی سری جدیدی از ساعت های هوشمند گلکسی واچ 5 را در مراسم بزرگ گلکسی آنپکد معرفی کرد. این سری دو مدل گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را شامل می‌شود.

بازتاب- گلکسی واچ 5 پرو، ساعت هوشمند پریمیومی در سری جدید ساعت‌های هوشمند Wear OS سامسونگ است. این نوآوری اصلا شبیه گلکسی واچ 4 کلاسیک سال گذشته نیست. در مقابل، گلکسی واچ 5 پرو از همان نشانه‌های طراحی گلکسی واچ 4 معمولی پیروی می‌کند و قاب چرخان یا قاب ضخیم‌تری ندارد.

سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو را به قاب تیتانیومی مجهز کرده است که باعث دوام بیشتر آن نسبت به قاب آلومینیومی گلکسی واچ 5 معمولی می‌شود. علاوه بر این، ساعت برجسته دارای کریستال یاقوت کبود است. علاوه بر این، سامسونگ انحنای شیشه عقب را تغییر داده و سطح آن را افزایش داده تا به سنسور BioActive کمک کند تا تماس بهتری با مچ داشته باشد و در نتیجه خوانش دقیق‌تری ارائه دهد.

سری ساعت Galaxy Watch 5 سامسونگ معرفی شد-1

در کنار قابلیت اطمینان بهبود یافته، گلکسی واچ 5 پرو همچنین تعدادی بهبود سخت افزاری قابل توجه و ویژگی‌های جدید را به ارمغان می‌آورد. ظرفیت باتری این ساعت به طور قابل توجهی بیشتر است و شارژ سریع‌تری دارد. همچنین یک سنسور دمای پوست جدید، پشتیبانی از آموزش پیشرفته خواب، تجزیه و تحلیل عمیق ترکیب بدن، ردیابی زمان واقعی بازیابی پس از تمرین، Google Maps با پشتیبانی از ناوبری صوتی و YouTube Music نیز وجود دارد. مانند گلکسی واچ 5 معمولی، نسخه پرو نیز با مجموعه‌ای از واچ فیس‌های جدید، از جمله دو نوع واچ فیس جدید با 88 افزودنی قابل تنظیم، همراه شد.

گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو دارای گواهینامه MIL-STD-810H برای دوام نظامی و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. گلکسی واچ 5 پرو در یک نسخه 45 میلی‌متری و در دو رنگ سیاه تیتانیوم و خاکستری تیتانیوم عرضه می‌شود. در کنار این دو مدل، سامسونگ یک نوع ویژه از گلکسی واچ 5 پرو گلف ادیشن را ارائه خواهد کرد. برخلاف گلکسی واچ 5 پرو، گلکسی واچ 5 پرو در دو سایز 40 و 44 میلی متری عرضه می‌شود. اگرچه هر دو مدل مجموعه ویژگی‌های یکسانی را ارائه می‌دهند، اما در نمایشگر، ظرفیت باتری و طرح رنگ متفاوت هستند.

سری ساعت Galaxy Watch 5 سامسونگ معرفی شد-2

گلکسی واچ 5 پرو شامل صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED، رزولوشن 450 در 450 پیکسل، پردازنده Exynos W920، حافظه رم 1.5 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 590 میلی آمپر ساعتی، Sp02، ECG، بلوتوث 5.2، وای فای دو بانده (2.4 گیگاهرتز) ، GPS، NFC و LTE می‌شود.

گلکسی واچ 5 نسخه 44 میلی‌متری دارای باتری 410 میلی‌آمپر ساعتی است، در حالی که گلکسی واچ 5 نسخه 40 میلی‌متری دارای صفحه نمایش 1.2 اینچی AMOLED با رزولوشن 396 در 396 پیکسل و باتری 284 میلی‌آمپر ساعتی است. فروش گلکسی واچ 5 پرو از 26 آگوست آغاز خواهد شد. این مدل‌ها در انواع بلوتوث و LTE با قیمت 449.99 دلار و 499.99 دلار در دسترس خواهند بود. گلکسی واچ 5 نیز از 26 آگوست به فروش می‌رسد. آنها در انواع بلوتوث و LTE با قیمت شروع به ترتیب 279.99 دلار و 329.99 دلار در دسترس هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید