سریال «مینو» نمره قبولی نگرفت!

    کد خبر :469706

دوشنبه شب گذشته پرونده سریال «مینو» بسته شد. سریالی که در ۲۷ قسمت توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده و در نظرسنجی سازمان صداوسیما پس از «بانوی عمارت» در جایگاه دوم به لحاظ میزان رضایت مخاطبان قرار بگیرد.

اما با این حال گویا پایان بندی سریال چندان رضایت مخاطبان را کسب نکرده است. آن هم در شرایطی که گویا کارگردان و دست اندرکاران این مجموعه نوید فصل دوم آن را به همراهان این سریال دادند. با این حال باز هم پایان بندی سریال دیگری به مذاق عده ای از مخاطبان تلویزیون خوش نیامد و به محض پایان سریال و زمانی که هنوز تیتراژ سریال در حال پخش بود، عده ای از کاربران در فضای مجازی صفحه شخصی بازیگران و کارگردان و نویسنده ها را به توپ انتقاد و توهین بستند.

گرچه در این میان عده ای هم در کمال ادب و احترام سعی داشتند اعتراض خود را از پایان بندی داستان به گوش سازندگان این سریال برسانند، اما باز هم شاهد استفاده از الفاظ نادرست و بی ادبانه نسبت به عوامل این سریال در فضای مجازی بودیم. همین امر باعث شد تا اغلب بازیگران و حتی کارگردان و نویسنده سریال نیز در این باره مطلبی را به اشتراک بگذارند و نوید فصل دوم «مینو» را به مخاطبان این سریال بدهند.

تا با این اقدام خود توضیح منطقی برای پایان بندی داستان خود به آنها ارائه کرده باشند. البته این اتفاق در سطح بسیار گسترده تر و با الفاظ رکیک تری برای عوامل سریال «دلدادگان» هم رخ داده بود که باعث دلخوری بازیگران و نویسنده و کارگردان آن شد.

اما با توجه به واکنش هایی که اغلب کاربران در فضای مجازی نسبت به این سریال داشتند می توان نتیجه گرفت که مخاطب این رسانه علاقه بسیاری به پایان بندی های به اصطلاح هپی اند و وصال قهرمانان اصلی داستان دارد و در روایت داستان هنوز هم دوست دارد که قهرمان به وصال معشوق و خواسته اش و ضدقهرمان به نتیجه اعمال خود برسد که این اتفاق در «مینو» نیفتاد.

گرچه با توجه به خواسته مخاطبان سریال های تلویزیونی نمی توان پایان مشابهی را برای همه سریال ها در نظر گرفت، اما خوب است که نویسندگان و کارگردانان سریال های تلویزیونی خواسته و سلیقه مخاطب را از همان ابتدا و هنگام تولید اثر خود مدنظر داشته باشند تا کمتر شاهد چنین واکنش هایی در فضای مجازی باشیم. ضمن اینکه مخاطب هم یاد بگیرد که خواسته اش را با منطق و ادبیان درست تری بخواهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید