سریالی که ناگهان از جدول پخش نوروزی حذف شد

    کد خبر :896517

قرار بود نوروز امسال شبکه نسیم امسال یک سریال جدیدی به نام جناب عالی را پخش کند که درباره آن اطلاع‌رسانی نیز شده بود؛ سریالی به کارگردانی عادل تبریزی با تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی که ظرف یک سال گذشته تولید شده بود اما در تصمیمی ناگهانی این سریال از آنتن حذف شد.

روز پنجشنبه ۲۶ اسفند، ابتدا تهیه‌کننده سریال وسپس کارگردان آن نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند، مصطفی رضوانی، تهیه‌کننده سریال در واکنش به این اتفاق در صفحه مجازی خود نوشت: با وجود تلاش‌های بی‌وقفه دکتر خوشرو، مدیر محترم شبکه نسیم برای پخش سریال «جناب‌عالی»، امروز ظهر باخبر شدیم که این سریال نمی‌تواند در تعطیلات نوروز بر روی آنتن رود من از تمامی عوامل سریال و مخاطبان عذرخواهی می‌کنم. هدف ما از تولید این سریال غیر از «امید به اصلاح» چیز دیگری نیست و این مغایر با روحیات محافظه‌کارانه است.

تهیه کننده سریال جناب عالی در پایان از پافشاری مدیر شبکه نسیم بر روی تصمیم خود قدردانی کرد، عادل تبریزی کارگردان سریال نیز در واکنش به حذف این سریال از کنداکتور نوروزی بیان کرد: بر اساس خبرهای اعلام شده«جناب‌عالی» گزینه قطعی سریال‌های نوروزی بود و قرار بر یازده شبِ شبکه نسیم شداما اعلام می‌کنم «جناب‌عالی» به دلایلی و به دلایلی و به دلایلی و به چند دلیل دیگر و به یک دلیل، پخش نمی‌شود. هدف «جناب‌عالی» مردم بود و بس…»وی در پایان از تمام افرادی که تلاش کردند این سریال سرموقع بر روی آنتن برود تشکر کرد.

 صفحه تلگرامی شبکه نسیم ساعاتی بعد در اطلاع‌رسانی کوتاهی اعلام کرد: «سریال «جناب‌عالی» در نسیم نماند. باتوجه به فشردگی کنداکتور پخش نوروزی شبکه نسیم، سریال طنز «جناب‌عالی» از جدول پخش نوروزی خارج شد.»

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. ایرانی گفت:

    احتمالا زیر میزی به اندازه کافی نداده حذفش کردن. تصمیم گیر ها هم زندگی دارند و باید خرجی اقازاده ها در خارج در بیاد.

  2. آریو گفت:
    موافقم ۱

    صدد و سیمای ملی که نیست ، میلی است !

دیدگاهتان را بنویسید