سرپرست جدید دانشگاه الزهرا مشخص شد

  • سیاسی
  • شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۵۶
    کد خبر :963897
سرپرست دانشگاه الزهرا

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکامی جداگانه زهرا ناظم بکایی را به عنوان سرپرست دانشگاه الزهرا (س) و سیف‌اله سعدالدین را به عنوان سرپرست دانشگاه سمنان منصوب کرد.

به نوشته تسنیم به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکامی جداگانه زهرا ناظم بکایی را به عنوان سرپرست دانشگاه الزهرا (س) و سیف‌اله سعدالدین را به عنوان سرپرست دانشگاه سمنان منصوب کرد.

در این احکام خطاب به سرپرستان منصوب شده آورده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات دکتر فریده حق‌بین سرپرست سابق دانشگاه الزهرا (س) و دکتر مسعود نصیری زرندی رئیس سابق دانشگاه سمنان در زمان تصدی این مسئولیت‌ها قدردانی کرد.

حق بین هفتم مهرماه سال گذشته با حکم وزیر علوم به عنوان سرپرست دانشگاه الزهرا(س) منصوب شده بود. همچنین نصیری زرندی از 10 تیر ماه سال 97 ریاست دانشگاه سمنان را برعهده داشت.

زهرا ناظم بکایی دانش‌آموخته رشته زیست‌شناسی تکوینی، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا (س) با مرتبه دانشیاری است و پیش از این رئیس دانشکده علوم زیستی این دانشگاه بوده است.

سعدالدین (زاده سمنان _1344) دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک _ تبدیل انرژی، عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان با مرتبه استاد تمام است که بیش از 150 مقاله در نشریات بین‌المللی به چاپ و 7 طرح پژوهشی تقاضا محور در حوزه ارتباط جامعه و صنعت به انجام رسانده است. وی همچنین 6 سال متوالی جزو پژوهشگران یک درصد پر استناد جهان بوده است و ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان را در کارنامه کاری خود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید