سروش صحت «فوق‌لیسانسه‌ها» را نصف کرد

    کد خبر :585180

تهیه‌کننده‌ مجموعه «فوق‌لیسانسه‌ها» درباره‌ ساخت فصل‌های جدید و اینکه آیا قصه این سریال امتداد خواهد یافت؟ اظهار کرد که فصل سوم در ۴۰ قسمت در حال تولید است و پس از آن «فوق لیسانسه‌ها» به اتمام می‌رسد و نمی‌شود کار را ادامه داد.

رضا جودی درباره‌ی کاهش ساخت مجموعه‌های طنز در تلویزیون اظهار کرد: سریال طنز کم و بیش در تلویزیون ساخته می‌شود اما در نهایت باید دید سیاست‌گذاری تلویزیون چیست و اینکه آیا قصد افزایش تولید کار طنز را دارند یا نه؛ سریال «فوق‌لیسانسه‌ها» که ساخته می‌شود و قرار است در ۴۰ قسمت به اتمام برسد.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه ۴۰ درصد از سری سوم مجموعه «لیسانسه‌ها» ساخته شده است، گفت: این مجموعه در ۴۰ قسمت تولید و به پایان می‌رسد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره‌ شباهت برخی کاراکترهای سریال «آچمز» با کاراکترهای «لیسانسه‌ها» نیز اظهار کرد: کارهایی که برای مثال امیرحسین رستمی در سریال «آچمز» انجام می‌دهد، در «لیسانسه‌ها» نمی‌کند. از طرفی شخصیت‌ها با هم متفاوت هستند و من چنین شباهتی را حس نکردم اما به طور کلی کارهای بازیگران شبیه به هم است.

جودی در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره روند ساخت مجموعه «فوق‌لیسانسه‌ها»  گفت: «فوق لیسانسه‌ها» این روزها در لوکیشنی واقع در شهرک هما، لوکیشن مربوط به بیژن بنفشه‌خواه تصویربرداری می‌شود و این بازیگر به همراه امیرحسین رستمی، متین ستوده، هوتن شکیبا و امیر کاظمی مقابل دوربین هستند.

این تهیه‌کننده در پایان درباره اجرای سروش صحت در «کتاب‌باز» همزمان با ساخت «فوق‌لیسانسه‌ها» نیز اظهار کرد: ساخت «فوق لیسانسه‌ها» با همین شرایط ادامه خواهد داشت، با این تفاوت که روزها «فوق لیسانسه‌ها» تصویربرداری می‌شود و شب‌ها برنامه «کتاب‌باز» ضبط خواهد شد. ضبط «کتاب‌باز» هنوز شروع نشده است.

سریال «فوق لیسانسه‌ها» فروردین ماه امسال در دانشگاه خوارزمی واقع در خیابان مفتح کلید خورد.

این مجموعه به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت ساخته می‌شود و از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رؤیا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، آتنه فقیه نصیری که در فصل نخست این مجموعه بازی داشتند در این فصل نیز حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید