سرنوشت فیلم‌های روی پرده در ایام جشنواره فجر

    کد خبر :471386

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره سرنوشت اکران فیلم های روی پرده در زمان برپایی جشنواره ملی فیلم فجر توضیحاتی را ارایه داد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش به تعطیلی سینماها در سالروز شهادت حضرت زهرا (س») اشاره کرد و گفت: یکشنبه ۳۰ دی ماه به دلیل سالروز شهادت حضرت زهرا (س) سینماهای کشور تا ساعت ۱۷ عصر تعطیل خواهد بود و پس از آن اکران فیلم ها از سر گرفته خواهد شد.

وی درباره سرنوشت فیلم هایی که همزمان با روزهای جشنواره ملی فیلم فجر روی پرده هستند، توضیح داد: نمایش فیلم ها با توجه به قراردادهایی که قبلا ثبت شده است ادامه خواهد داشت و نکته مهم این است که صاحبان فیلم ها پیش از ثبت قرارداد اکران آثارشان از این شرایط مطلع بوده اند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: آن دسته از کسانی که قرار است فیلم هایشان در ایام جشنواره روی پرده باشد، باید از قبل در قراردادشان ذکر شود که در ایام جشنواره در محاصره فیلم های فجر قرار دارند و این بحث باید در شورای صنفی نمایش پیش از ثبت قرارداد ذکر شود.

فرجی در پایان عنوان کرد: کسانی که این موضوع در قراردادهایشان ذکر نشده است، کارگروه اکران موضوع آنها را طی جلساتی بررسی خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید