سرمربی پالایش: مسئولان توجه چندانی به تکواندو ندارند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۵۹
    کد خبر :617880

سرمربی تیم تکواندوی پالایش نفت آبادان با بیان اینکه مسئولان نفت در قیاس با فوتبال توجه چندانی به رشته المپیکی تکواندو ندارند، گفت: امیدوارم در لیگ تکواندو به نتایج خوبی برسیم.

 

روح‌الله گودرزی سرمربی تیم پالایش نفت آبادان درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از حضور در لیگ برتر تکواندو، اظهار کرد: ۸۰درصد تیم بسته شده و در ۲ وزن نیز در حال مذاکره هستیم تا بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم. متاسفانه امسال تمریناتمان را بخاطر مسائل و مشکلات مربوط به تیم‌های دولتی دیر شروع کردیم اما امیدوارم در فرصت باقیمانده و با کامل شدن تیم شرایط مطلوب برای حضور در لیگ برتر تکواندو را بدست بیاوریم.

 

سرمربی تیم تکواندوی پالایش نفت آبادان، افزود: اکثر نفرات تیم همان نفرات سال گذشته هستند اما در ۴ وزن بالا ترکیب تیم نسبت به سال گذشته تغییر خواهد داشت. نفراتی مثل مهدی قیاسی، قربان‌زاده و نظرپور نیز در تیم حضور دارند و در ۲ وزن بالا نیز در حال مذاکره برای جذب نفرات با کیفیت هستیم.

 

وی درباره قدمت این تیم در لیگ تکواندو و اینکه آیا مسئولان آبادان از این تیم برای حضور در لیگ تکواندو حمایت می‌کنند یا خیر، گفت: ما از سال ۹۱ تا ۹۵ در لیگ دسته اول حضور داشتیم و ۳ سال است که در لیگ برتر حضور داریم. با محدودیت و مشکلات بودجه روبرو هستیم چرا که فوتبال در آبادان حرف اول و آخر را می‌زند و به همین دلیل نیز مسئولان نفت اولویت اولشان فوتبال است. هر چند تکواندو یک رشته المپیکی و افتخارآفرین است اما آنطور که باید مورد توجه قرار نمی‌گیرد و برای مسئولان نفت چندان اهمیتی در قیاس با فوتبال ندارد.

 

گودرزی تصریح کرد: البته با توجه به گرانی هتل و پرواز و … و مشکلات بودجه، همین که مسئولان در همین حد نیز از تکواندو حمایت می کنند دستشان درد نکند اما جا دارد به ورزش‌های غیر از فوتبال هم اهمیت بدهند. خوزستان می‌تواند پتانسیل خوبی در تکواندو داشته باشد به شرط آنکه مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

 

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان، درباره اهداف این تیم از حضور در لیگ فصل جاری گفت: از آنجا که مسئولان نفت تکیه بر بحث بومی گرایی و استفاده از نیروهای بومی دارند ما در اوزان پایین نفرات بومی را انتخاب کردیم. بر همین اساس نیز خیلی نمی‌توانیم در بحث نتیجه مانور بدهیم. البته چند سالی است که بر روی همین نفرات بومی نیز کار کرده‌ایم و امیدوارم بتوانند نمایش خوبی داشته باشند. متاسفانه تکواندوی استان خوزستان چند سالی است که افت کرده و نیاز به توجه بیشتر مسئولان ورزش استان دارد. با توجه به پتانسیلی که داریم و وضعیت حریفانمان نمی‌توانیم بصورت جدی نگاهی به سکوی اول تا سوم داشته باشیم هر چند ناامید نیستیم اما برای رتبه‌های چهارم تا ششم برنامه‌ریزی داشته‌ایم.

 

وی افزود: تمرینات خود را در آبادان پیگیری می کنیم و افراد غیر بومی نیز ۲ یا ۳ روز مانده به بازی‌های لیگ در هر هفته به تیم اضافه می‌شوند تا تمرینات را در کنار تیم انجام دهند. به همین دلیل ما نسبت به تیم‌های تهران یا کرج که امکانات خوبی دارند و تمریناتشان را بصورت متمرکز انجام می‌دهند، مشکلات بیشتری داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید