سرمربی والنسیا اخراج شد

  • آرشیو
  • دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۲۸
    کد خبر :806973
سرمربی والنسیا اخراج شد

سران باشگاه والنسیا سرمربی این تیم را در پی شکست خانگی‌اش مقابل بارسلونا اخراج کردند.

باشگاه والنسیا خاوی گراسیا سرمربی این تیم را در پی باخت خانگی شب گذشته (یکشنبه) مردانش برابر بارسلونا در هفته سی‌و‌چهارم لالیگا اخراج کرد.

والنسیا در حالی برای چهاردهمین بار در این فصل تن به شکست داد و برای ششمین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند که گل اول بازی را هم به ثمر رسانده بود، اما در نهایت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد. این شکست خفاش‌ها را با 36 امتیاز در رده چهاردهم جدول نگه داشت تا کاسه صبر مدیران باشگاه از ناکامی‌های پی‌در‌پی تیم‌شان لبریز شود و تصمیم به اخراج گراسیا بگیرند.

والنسیا که از روز 21 مارس (اول فروردین 1400) تا به امروز از 18 امتیاز ممکن تنها سه امتیاز کسب کرده است نه تنها هیچ شانسی برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده ندارد بلکه تنها شش امتیاز تا منطقه سقوط جدول فاصله دارد.

گراسیا در حالی از والنسیا اخراج می‌شود که این تیم را در 38 بازی هدایت کرد و حاصل کارش در آنها تنها 11 پیروزی بود و در مابقی بازی‌ها تیمش 12 بار مساوی کرد و 15 بار هم تن به شکست داد.

به گزارش تسنیم، طبق اعلام باشگاه والنسیا وورو گونسالس 57 ساله، مدافع سابق این تیم که به‌عنوان دستیار خاوی گراسیا فعالیت داشت تا پایان فصل هدایت خفاش‌ها را عهده‌دار خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید