سرمربی عراق: بوکس ایران قدرتمند است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ۹:۱۲
    کد خبر :1002351
سرمربی عراق بوکس ایران

سرمربی تیم ملی بوکس عراق، گفت: بوکس ایران در قاره کهن دارای قدرت و از بهترین‌ها تلقی می‌شود. می‌دانیم در آسیا کار سختی داریم و باید به بهترین نحو آماده حضور در هانگژو شویم.

عبدالرضا علی، اظهار داشت: از حضور در ایران خوشحال هستیم و در گذشته نیز در کشور شما تمرین داشتیم. همیشه از همکاری با ایران استقبال می‌کنیم.

وی گفت: با ۹ بوکسور در اردوی مشترک حاضر شده‌ایم که نفرات اصلی تیم ملی عراق هستند. دو تیم خواهیم داشت که یکی به مسابقات کشورهای عرب در الجزایر و دیگری به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شوند. اکنون همگی نفرات این دو تیم در تهران هستند.

سرمربی عراق بیان کرد: انتخابی تیم ملی را برگزار کردیم و این ۹ بوکسور به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و می‌دانیم کار سختی در مسابقات امسال داریم.

عبدالرضا علی بیان کرد: ایران همیشه تیم قدرتمندی در بوکس آسیا بوده و هست. بارها با نفرات تیم ایران در مسابقات مختلف مبارزه کرده‌ایم و اکنون نیز تمرین با آنها به ما کمک کرده است.

همچنین، محمد عبدالزارع مربی تیم ملی عراق نیز بیان کرد: همیشه با ایران اردو و مسابقه داشته ایم، چراکه آنها تیم صاحب سبکی در آسیا هستند و نفرات مطرحی دارند.

وی افزود: ۲ رویداد مهم داریم که می دانیم کار بسیار دشوار است اما تلاش می کنیم تا به نتایج دلخوه دست پیدا کنیم.

مربی تیم ملی عراق افزود: با نفرات اصلی‌مان در اردوی تهران حاضر شده ایم. باید از تمامی فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم. بوکس در آسیا پیشرفت کرده است و اکنون چند تیم قاره کهن در بین بهترین‌های جهان هستند. به همین دلیل کسب مدال و موفقیت در بازی‌های آسیایی بسیار دشوار خواهد بود.

 ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید