سرمایه گذاری مشترک مدیرعامل توییتر و خواننده رپ روی بیت کوین

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۱۴
    کد خبر :785580

بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده اند، مدیرعامل توییتر، جک دورسی در حال راه اندازی یک صندوق توسعه بیت کوین در هند و آفریقا است، اما این سرمایه گذاری مشترک و با حضور خواننده رپ مشهور، جی زی، انجام می‌شود.

رئیس امور مالی توییتر نیز با تایید این موضوع می‌گوید این شرکت ممکن است در بیت کوین سرمایه گذاری کند. بر اساس خبر‌های منتشر شده، جی زی و دورسی حدود ۲۴ میلیون دلار برای کمک به توسعه بیت کوین راه اندازی کرده اند.

دورسی روز جمعه اعلام کرد که با همکاری جی زی، ۵۰۰ بیت کوین را در وقف توسعه صندوق خود موسوم به “اعتماد” قرار می‌دهند. به گفته دورسی، مأموریت این صندوق توسعه “ارز اینترنتی” است و در ابتدا بر کمک به تلاش برای توسعه ارز رمزنگاری شده در هند و آفریقا تمرکز خواهد کرد. دورسی برای کمک به نظارت، برای استخدام سه عضو هیئت مدیره، فراخوان صادر کرد. هر فردی که علاقه به درخواست دارد فقط باید فرم گوگل را با نام، آدرس ایمیل و “رزومه کار” خود پر کند.

به گزارش انتخاب، دورسی یکی از طرفداران قدیمی بیت کوین است؛ و شرکت پرداخت دیجیتال وی، Square، سال گذشته ۵۰ میلیون دلار از ارز رمزنگاری شده خریداری کرده است. ند سگال، رئیس امور مالی توییتر این هفته گفت که توییتر ممکن است از این الگو پیروی کند. در ماه دسامبر گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه square به خرید تیدال، سرویس پخش جنجالی موسیقی که جی زی در سال ۲۰۱۵ خریداری کرد، علاقه‌مند است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید