سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در گردشگری تهران

    کد خبر :477975
گردشگری تهران

معاون برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از سرمایه‌گذاری حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در قالب ۶۲ پروژه از ابتدای سال ۹۷ تا کنون در سطح استان تهران خبر داد.

علیرضا جعفری در جلسه بررسی پروژه‌های افتتاح و کلنگ زنی شهرستان تهران در تشریح پروژه‌های سازمان میراث فرهنگی در سطح استان تهران از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۶۲ پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۹۹۸.۵ میلیارد تومان در سطح استان تهران افتتاح شده که در راستای این سرمایه‌گذاری‌ها ظرفیت صندلی‌های پذیرایی مسافر در استان تهران به ۳۱۸۲ صندلی افزوده شده، در همین راستا ۱۵۱۳ اشتغال مستقیم ایجاد شده، ۸۱۶ تخت هتلی به مجموع ۳۲ هزار و ۷۶۰ تخت هتلی موجود در استان تهران افزوده شده است. همچنین ۳۵۴ اتاق هتلی نیز در راستای اجرای این پروژه‌ها در استان تهران افزوده شده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از رقم ۹۹۸.۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری که در قالب ۶۲ پروژه از ابتدای امسال انجام شده ۲۱ پروژه در هفته دولت به بهره برداری رسیده و ۴۱ پروژه از هفته دولت تا به امروز افتتاح خواهد شد که ۴۱ پروژه‌ای که از هفته دولت تا به امروز افتتاح خواهد شد رقمی معادل ۷۳۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را در بر می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید