سرلشگر باقری: تهیه سند قدرت هوایی ضروری است

  • سیاسی
  • شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۴۲
    کد خبر :504205

رییس ستاد کل نیروهای مسلح، تهیه سند قدرت هوایی برای پاسخگویی مقتدرانه به تهدیدات آینده را ضروری دانست و گفت:بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب و سند چشم انداز١٤٠٤ مبنای ساخت نیروی هوایی تراز نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرلشگر پاسدار «محمدحسین باقری» در جمع فرماندهان و معاونین نهاجا با تمجید از نقش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن به ویژه در سال های اخیر در پشتیبانی از محور مقاومت،اظهارداشت:به فضل الهی امیدواریم این نیروی غیرتمند و خوش نام با بهره‌گیری از نیروهای جوان و متخصص همچنان راه پُر افتخار گذشته را ادامه دهد و در عرصه ماموریت های خطیر و راهبردی محوله بدرخشد.
وی با یادآوری آغاز حرکت نهاجا در مسیر ساخت نیروی هوایی تراز نظام و انقلاب اسلامی بر مبنای بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب و همچنین سند چشم انداز 1404 بر اهمیت تلاش نسل فعلی نیروی هوایی در تهیه سند قدرت هوایی برای پاسخ گویی مقتدرانه به تهدیدات آینده تاکید کرد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح، رشد پروازهای عملیاتی و تاکتیکی نهاجا و همچنین دستاوردهای چشمگیر در افزایش بُرد ، دقت و هوشمند سازی موشک ها و شبیه سازها را حائز اهمیت و درخور تقدیر برشمرد.
سرلشگر باقری خاطرنشان کرد: هم افزایی بین ارتش و نیروهای مسلح نتیجه بخش بوده و پیامدهای این تعامل و هماهنگی ،تحکیم اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور را سبب شده است.
وی حضور خود در نهاجا را به یاد ماندنی توصیف و نگهداشت، تربیت و آموزش نیروی انسانی مبتنی بر آموزه های دینی و انقلابی و رفتار و مشی بزرگوارانه و برادرانه را مقوله ای مهم و غفلت ناپذیر قلمداد کرد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین هماهنگی، همکاری و همراهی فرماندهی ،سازمان های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در مجموعه نیروهای مسلح از جمله در نیروی هوایی ارتش _ در این راستا را ضروری دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید