سرقت مسلحانه از طلا فروشی در خانی آباد تهران/ فیلم

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۱۹
    کد خبر :914786

۲ سارق مسلح طلا فروشی محله خانی آباد تهران لحظاتی پس از سرقت دستگیر شدند. از سارقان یک قبضه سلاح جنگی کلاش و ۴۳ تیر جنگی کشف و ضبط شد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: ساعت 20:50 دقیقه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت طلافروشی در محله ” خانی آباد ” سریعا تیم عملیات کلانتری خانی آباد با تجهیزات کامل به محل اعلامی اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با حضور به موقع و هوشمندانه ماموران در محل ، 2 سارق مسلح که در حال درگیری با شهروندان و تیراندازی بودند ، به سرعت خلع سلاح شده و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و 43 تیر جنگی از آنها کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با عنوان اینکه در این عملیات هر 2 سارق دستگیر و کیف حاوی طلاهای سرقت شده کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت ادامه داد: در این رابطه 3 تن از شهروندان که مانع متواری شدن متهمان شده بودند، در اثر اصابت گلوله متهمان به صورت سطحی زخمی شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان 33 و 43 ساله در تحقیقات اولیه به تخریب شیشه مغازه طلافروشی و سرقت طلاهای ویترین مغازه اعتراف و کارشناسان میزان طلاهای کشف شده را 6 کیلو گرم به ارزش 78 میلیارد ریال اعلام کردند.

منبع: مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید