سرقت طلای زن میانسال، قتل، سوزاندن جنازه و دفن در رودخانه

  • حوادث
  • شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۵۹
    کد خبر :1046290
سرقت طلای زن میانسال

25 آذر ماه ۱۴۰۲ گزارش مفقودی زنی میانسال به اداره آگاهی تهران اعلام می‌شود. در این گزارش قید شده بود که مفقودی پس از سوار شدن به داخل خودروی پراید سفید، تلفن همراهش خاموش و دیگر از او خبری نشده است.

یکی از مسئولان پرونده در این رابطه می‌گوید: ماموران در گام اول فیلم دوربین‌های مداربسته محلی که فقدانی در آخرین بار دیده شده بود را بررسی می‌کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد؛ زن میانسالی که مفقود شده وقتی از سالن ورزشی خارج می‌شود سوار یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ می‌شود که یک نفر آقا هم صندلی عقب نشسته بود. خودرو بعدا توسط ماموران تحت تعقیب قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود که خودرو پس از سوار کردن این زن میانسال به سمت پردیس حرکت کرده است. اقدامات متعددی برای شناسایی متهم یا متهمان صورت گرفت، اما بی‌نتیجه ماند، چون متهمان هیچ ردی از خود به جای نگذاشته بودند.

در گام بعدی سوابق قبلی افراد مورد نظر بررسی شد. ماموران سعی کردند از هر طریقی شده به متهمان دسترسی پیدا کنند. در نهایت دو متهم در پرند شناسایی شدند و تحت یک تعقیب و گریز در میدان آزادی دستگیر می‌شوند. متهمان پس از انتقال به اداره آگاهی به قتل زن میانسال اعتراف می‌کنند.

متهمان اظهار کردند که پس از سرقت طلاهای مقتول، او را به قتل رساندند و جسد او را به یکی از باغ‌های اطراف تهران بردند و جسد را آتش زدند و در ادامه جسد سوخته را داخل کیسه قرار دادند و داخل رودخانه‌ای در همان اطراف انداختند. در نهایت ۱۳ دی ماه تیمی از ماموران اداره چهارم به محل اعزام و جسد زن مفقود شده را کشف می‌کنند.

اعتماد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید