سردار مجتبی فدا: نخست وزیر اسرائیل را دست‌بسته و قلاده به گردن به ایران خواهیم آورد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۲۱
    کد خبر :954420
سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه استان اصفهان

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی امیدوار بود که با این اغتشاشات در تهران به تهران و ایران سفر کند، ولی جمهوری اسلامی ایران انشاالله با شکست رژیم کودک‌کش اسرائیل، نخست وزیر آن‌ها را کت بسته و قلاده به گردن به ایران خواهیم آورد.

سردار مجتبی فدا ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت با اشاره به اینکه ۴۳ سال است استراتژی آمریکا بر مبنای این قرار گرفته که انقلاب اسلامی را نابود کند، اظهار داشت: آمریکا ۴۳ سال است دنبال تحریف و تغییر رفتار مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دنبال محدود کردن و جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های انقلاب اسلامی و مهار آن است، ۴۳ سال است در استفاده از ظرفیت‌های نفوذی و عوامل نفوذی در تجزیه طلبی در حمله به ایران اسلامی در ترور و تخریب و آتش زدن و شهادت مسئولان شکست خورده است.

به نوشته تسنیم، وی افزود: آمریکای جنایتکار در انزوای سیاسی ایران، تحریم‌ها، ترور و به شهادت رساندن اسوه‌های ۸ سال دفاع مقدس، حاج قاسم و دانشمندان هسته‌ای شکست خورد، آمریکا با هم‌پیمانانش در محاصره اقتصادی، هوشمند و جنگ ترکیبی، امنیتی و سخت و نیمه سخت و نبرد‌ها و فتنه‌های گوناگون در ایران اسلامی با شکست‌های پی‌درپی مواجه شد.

آمریکا جبهه عظیمی از تمام معاندین جمهوری اسلامی ایران تشکیل داده است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه آمریکا به علت شکست‌هایش، جبهه عظیمی از تمام معاندین جمهوری اسلامی ایران تشکیل داده، گفت: تمام ظرفیت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، روانی و رسانه‌ای خود را پشت این جبهه بزرگ از دشمنان متشکل از معاندین جمهوری اسلامی آورده‌اند.

وی ادامه داد: آمریکا قدرت رسانه‌ای و امپراطوری رسانه‌ای را برای مایوس کردن مردم به خدمت گرفتند تا شکست‌های پی‌درپی خودشان را بپوشانند، آمریکا و احزابش در کشور‌های همجوار ایران موجودیت خودشان را با انقلاب اسلامی در خطر می‌بینند، شاخص‌های ابرقدرتی را آمریکا در منطقه به واسطه انقلاب اسلامی از دست داده‌اند.

سردار فدا تصریح کرد: آمریکا به قدری ضعیف شده که شبانه در افغانستان با به جا گذاشتن ۱۰ میلیارد دلار تجهیزات و امکانات نظامی فرار می‌کنند، امروز آمریکا و ظرفیت‌های متصل به آمریکا توان جنگ جدیدی بر علیه ما را ندارند، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در جهان در حال گسترش است و روز به روز قوی‌تر و تاثیرگزارتر خواهد شد، جبهه مقاومت و روحیه ایستادگی و مقابله آمریکا و سلطه‌گران در دل منطقه رشد کرده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، گفتمان ایثار، مقاومت، پیروزی خون بر شمشیر و مقابله با سلطه‌گران و چپاول‌گران در منطقه به یک فرهنگ قالب تبدیل کرده است، اظهار داشت: ناتوانی حاکمان ظالم منطقه و آل سعود در مقابله با انقلاب اسلامی مزید بر این علت است.

وی افزود: آمریکا با طرح‌های مختلف دنبال تامین امنیت رژیم صهیونیستی است، امروز چنان به زبونی افتاده است که دور سرزمین‌های اشغالی را با دیوار‌های ۹، ۸ و ۶ متری محاصره کرده، عملیات‌های شهادت طلبانه و استشهادی در دل سرزمین‌های اشغالی به برکت انقلاب اسلامی رشد و توسعه یافته است.

سردار فدا خاطرنشان کرد: وقتی دشمن سر میز مذاکرات نتوانست ملت ایران را به زانو در بیاورد و قدرت برتر را به دست بیاورد، امکانات، ظرفیت‌ها و گروهک‌ها و بخشی چهره‌های ورزشی و فرهنگی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به منظور جلوگیری از آرامش، امنیت، آسایش مردم و برهم زدن امنیت عمومی در دستور کار قرار داد.

آمریکا اعزام گروهک‌های تروریستی به داخل کشور ایران را ترغیب کرده است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه آمریکا اعزام گروهک‌های تروریستی به داخل کشور ایران را ترغیب کرده، گفت: پول، حمایت، پشتیبانی همه جانبه در فضای مجازی، فضای اجتماعی و تلویزیون‌های ماهواره‌ای را به همراه نفاق، دروغ، دورنگی و ایجاد تفرقه و پخش شایعه و ناامیدی بین مردم ترویج داد و به واسطه فوت خانم جوانی جرقه این اغتشاشات را در کشور ما رقم زد و در سی‌ام شهریور ماه، پنتاگون شکست فتنه را به مقامات سازمان سیاه و آمریکا اعلام کرد.

وی ادامه داد: اینکه مردم ایران حاضر نشدند با این اغتشاشگران همراهی کنند و پایبند مرام، اعتقادات، دین و اسلام بودند مردم ۳۷۰ شهید را تشییع کردند و اینکه مردم امروز در این صحنه حضور یافتند و با شهدا عهد و پیمان بستند که تا آخرین قطره خون به عهد و پیمان با امام حسین (ع)، امام راحل و شهدا بستند، حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی هستند و خواهند بود.

سردار فدا تصریح کرد: دشمنان حرمت‌شکنی و قداست‌شکنی کردند در حرم ائمه معصومین تیراندازی کردند و روحانیون دلیر و معتقد و انقلابی را به شهادت رساندند، در معابر عمومی مردم را به شهادت رساندند، نیرو‌های قهرمان را سوزاندند و نیرو‌های بسیجی را بنزین در دهانشان ریختند و سوزاندند و قطعه قطعه کردند، ولی ما با عهد و پیمانی که بسته‌ایم لباسی که پوشیده‌ایم اعلام می‌کنیم ما پاسدار، نیروی انتظامی و ارتشی شده‌ایم، ما حافظ دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی هستیم که در این شرایط سخت خون‌مان را می‌دهیم تا خدشه‌ای به آرامش و امنیت این کشور وارد نشود.

دشمن در وادار کردن ما به عقب نشینی شکست خورد

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه دشمن در وادار کردن ما به عقب نشینی شکست خورده، اظهار داشت: دشمن در حمله به جبهه مقاومت، نابودی حزب‌الله، جبهه مقاومت فلسطین، جهاد و حرکت اسلامی، حماس، راه‌اندازی جنگ نیابتی و جنگ بین شیعه و سنی، جلوگیری از حرکت عظیم اربعین، کشاندن مردم ایران و برخی مسئولان واداده به میز مذاکرات برجام شکست خورد، ولی ایران بدون توجه به تهدیدات آمریکا مسیر درستی را در استقلال و خودکفایی و قطع وابستگی ملت ایران به سمت قطع کردن دست چپاول‌گران آغاز کرده است.

وی افزود: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ما، غلبه علمی ما در منطقه، رشد و توسعه علمی ما و جلوگیری از شرایطی که کشور ما بتواند بین ۱۰ کشور اولدنیا عرض اندام کند مراکز آموزشی، علمی و دانشگاهی ما را مورد حمله، درگیری و اغتشاش قرار داد.

فدا خاطرنشان کرد: به افرادی که مشغول حادثه‌آفرینی هستند، افرادی که فریب خورده دشمن هستند می‌گوییم بی‌توجه به اقدامات آن‌ها مسیر رشد، توسعه و تقویت بنیان‌های علمی و پیشرفت کشورمان را همچنان ادامه می‌دهیم و با توجه به رشد چند برابری علمی ایران و اختراعات ایران عوامل و مزدوران را سر جایشان می‌نشانیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه آمریکا دچار شکست‌های خفت‌باری شده و به دنبال حاشیه درست کردن برای نظام است، گفت: او دنبال ایجاد درگیری داخلی و مشغول کردن مردم به مسائل داخلی است در حالی که انقلاب، نظام و فرهنگ انقلابی ما در جهان در حال رشد و گسترش است.

وی ادامه داد: ایران قوی، مقتدر و دارای رهبری شجاع، آگاه و دلیر و با خدا است و ملتی دارد که با جانفشانی در برابر توطئه‌ها ایستاده است از این بزرگی‌ها دفاع خواهند کرد.

تمام این توطئه‌ها برنامه‌ریزی و ساماندهی شده بود

سردار فدا تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند تمام این توطئه‌ها برنامه‌ریزی و ساماندهی شده بود، از سال پیش دنبال تسخیر خیابان بودند و با شعار مرگ با هزاران زخم و مرگ با هزاران چاقو، «جان بولتون» که یکی از نخبگان امنیتی آمریکا است اعلام کرد ما با ارسال سلاح از کردستان عراق و حاشیه نوار مرزی ایران، ناامنی را به داخل مرز‌های جمهوری اسلامی ایران می‌کشانیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه آمریکا برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام شده بود و پشتیبانی و حمایت‌های مختلفی کرده بودند، اظهار داشت: در کشور‌های خارجی هماهنگی‌هایی انجام دادند به سفارت‌خانه‌های ما به صورت هماهنگ حمله کردند، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی امیدوار بود که با این اغتشاشات در تهران به تهران و ایران سفر کند، ولی جمهوری اسلامی ایران انشاالله با شکست رژیم کودک‌کش اسرائیل، نخست وزیر آن‌ها را کت بسته و قلاده به گردن به ایران خواهیم آورد.

اگر سلاح به صحنه نمی‌بریم به واسطه جلوگیری از تلفات بیشتر است

وی افزود: ما اهل مماشات و سازش نیستیم، ولی امنیت، آرامش و آسایش مردم برایمان مهم است اگر خویشتنداری می‌کنیم، اگر سلاح به صحنه نمی‌بریم به واسطه جلوگیری از تلفات بیشتر است، اگر دشمنان بخواهند مسئولان را خسته کنند همانطور که خبر خوش به مردم اصفهان می‌دهم با تلاش و همت سربازان گمنام سپاه استان، نیروی انتظامی مقتدر و دستگاه قضایی قهرمان و دستگاه‌های اطلاعاتی تمام ۶ نفر عوامل فتنه‌گر شب گذشته دستگیر شدند تمام عوامل فتنه‌گر را دستگیر خواهیم کرد.

سردار فدا خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال به کارگیری عناصر سست عنصر، معاند و خود فروخته است، به آن‌ها اخطار می‌دهیم صبر و حوصله انقلابی مردم ما حد و اندازه‌ای دارد با کم‌ترین و کوچک‌ترین اشاره مقام معظم رهبری همه مردم وفادار و انقلابی مردم استان اصفهان و سایر نقاط کشور به میدان خواهند آمد و طومار فتنه‌گران را در هم خواهند پیچید.

 

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. علی گفت:
    موافقم ۱

    داداش چی میزنی

دیدگاهتان را بنویسید