سردار آزمون جزو نفرات ذخیره تیم رم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۳۰
    کد خبر :1056588
سردار آزمون تیم رم

نام مهاجم ایرانی رم دوباره جزو نفرات ذخیره این تیم دیده می‌شود.

در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا، تیم رم که سردار آزمون را مثل همیشه در لیست نفراتش دارد، امشب در ورزشگاه آرتمیو فرانکی مقابل تیم رده هشتمی فیورنتینا قرار می‌گیرد.

سردار آزمون که در دو دیدار اخیرشان در سری آ ایتالیا مقابل مونزا و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برابر برایتون انگلیس دور از ترکیب اصلی جالوروسی بوده، در مسابقه امشب با فیورنتینا هم با نظر دنیله ده‌روسی کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند و استفان الشراوی، پائولو دیبالا و روملو لوکاکو در خط حمله حضور دارند.

ستاره ایرانی رم که اولین و آخرین بار، دو هفته قبل در سری آ ایتالیا مقابل تورینو حضور ثابت در ترکیب را تجربه کرد و نمایش موثری در حضور 65 دقیقه‌ای در زمین داشت، امیدوار است امشب فرصت حضور و درخشش برابر فیورنتینا را به دست بیاورد.

سردار آزمون در فصل جاری سری آ ایتالیا 16 بار به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده که سعی دارد آمار بازی و گلزنی بهتری بر جای بگذارد و در مسابقه آینده در لیگ اروپا مقابل برایتون به میدان برود.

به گزارش ورزش سه،تیم فوتبال آ اس رم با 14 پیروزی، پنج مساوی و هشت شکست در این فصل 47 امتیازی و تیم پنجم جدول سری آ ایتالیا است که سعی در حفظ این جایگاه با کسب پیروزی در مسابقه امشب مقابل فیورنتینا دارد.

تیم رم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید