سدان لیفت بک الکتریکی فولکس واگن ID.7 رونمایی شد

    کد خبر :988945
فولکس واگن ID.7

شرکت فولکس واگن به دلیل رسوایی در زمینه آلودگی هوا توسط محصولات آن، با جریمه‌های سنگینی مواجه شد و همین امر موجب گشته تا به سراغ خودروهای الکتریکی برود. در این بین به تازگی سدان لیفت بک الکتریکی فولکس واگن ID.7 به عنوان جدیدترین محصول رونمایی شد.

بازتاب- این مدل جدید، به دنبال برنامه بزرگ فولکس واگن در زمینه تولید خودروهای الکتریکی معرفی شده است. خودرویی جذاب، مدرن و با محدوده حرکتی بالا. طول این خودرو 4961 میلی متر و فاصله دو محور 2966 میلی متر است.

این یعنی نسبت به نسل فعلی فولکس واگن پاسات ابعاد آن بزرگ‌تر است. در بحث طراحی شباهتی به سایر اعضای سری خودروهای ID الکتریکی این شرکت دارد. توان پیشرانه ID.7 بیش از 286 اسب بخار بوده که با کمک یک باتری 83 کیلووات ساعتی، محدود حرکتی 615 کیلومتری خواهد داشت. البته یک باتری 91 کیلووات ساعتی هم وجود دارد که برد حرکتی را به 700 کیلومتر می‌رساند.

به گفته فولکس واگن، سدان لیفت بک ID.7 می‌تواند از شارژ 200 کیلووات ساعتی پشتیبانی کند. در داخل کابین با فضایی به شدت مدرن و ساده رو به رو هستیم، همچون دیگر خودروهای الکتریکی موجود. یک نمایشگر 15 اینچی لمسی در وسط داشبورد قرار گرفته و سیستم سرگرمی فولکس را دربرمی‌گیرد. همچنین باید به کروز کنترل تطبیقی، نمایشگر پروژکتوری، نورپردازی محیطی، ماساژور و صندلی‌های گرم شونده و سیستم صوتی Harman/Kardon اشاره کرد.

گفته شده بیش از 14 بلندگو با توان 700 وات درون کابین کار گذاشته شد. فضای باری این سدان به 532 لیتر می‌رسد. این محصول جدید فولکس دارای چراغ‌های ماتریسی تطبیقی و سقف پانوراما تک رنگ با پنج سطح شفافیت است. فولکس واگن تولید ID.7 را در نیمه دوم سال آغاز خواهد کرد. این خودروی الکتریکی در اروپا و چین به فروش خواهد رسید.

متاسفانه برند آلمانی اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه اعلام نکرد. ناگفته نماند که فولکس واگن در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین برندهای خودرو الکتریکی در جهان به حساب می‌آید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید