ستاره کلیدی پرسپولیس در آستانه جدایی

  • ورزشی
  • شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۳۸
    کد خبر :1002290
میلاد سرلک
 هافبک دفاعی پرسپولیس تمایل دارد برچسب لژیونر را در این فصل روی نام خود ببینید و به این واسطه هنوز پاسخ روشنی برای تمدید قرارداد نداده است، میلاد سرلک که طی فصول اخیر یکی از نفرات تاثیرگذار خط میانی سرخ‌ها لقب گرفته است، قراردادش با سرخ‌ها به پایان رسیده و از جمله نفرات اصلی تیم است که مدیریت به دنبال تمدید قرارداد و ادامه همکاری با وی است.

سرلک که فصل گذشته نیز به دنبال دستیابی به پیشنهادی معقول برای حضور در فوتبال خارج از ایران بود، در نهایت اما ترجیح داد به کار در جمع سرخپوشان ادامه دهد و تا لحظه پایانی نیز شانس حضور در جام‌جهانی قطر را داشت که با تصمیم کارلوس کی‌روش از این مهم بازماند.

هافبک دفاعی پرسپولیس اکنون نیز پاسخ روشنی به درخواست تمدید با این تیم نداده است و با توجه به فرصت باقیمانده در انتظار مشخص شدن پیشنهادات خارجی‌اش است.باید دید مدیران پرسپولیس تا چه زمانی منتظر تصمیم قطعی سرلک خواهند ماند و در صورتی که وی اعلام همکاری کند با وی پای میز مذاکره بنشینند.

پرسپولیس در این پست کمال کامیابی‌نیا و سینا اسدبیگی را هم در اختیار دارد که در اواخر فصل با توجه به تاکتیک مدنظر یحیی گل‌محمدی غالبا روی نیمکت کار را دنبال کرده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید