ستاره ایرانی پورتو در تیررس باشگاه‌های اروپایی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ۱۹:۱۹
    کد خبر :985548
مهدی طارمی

مهدی طارمی در سالهای اخیر همیشه هدف این شایعات نقل و انتقالاتی بوده است و حالا روزنامه پرتغالی «آبولا» از حضور مربیان و استعدادیابان ده باشگاه اروپایی در استادیوم خانگی پورتو خبر داده تا این خبر کوتاه خود مقدمه‌ای باشد بر آغاز شایعات بیشتر.

طارمی که این فصل در ۴۱ بازی ۲۲ گل برای پورتو به ثمر رسانده و آمار قابل قبولی داشته، در حالی موردتوجه باشگاه‌های مختلف قرار دارد که تنها یک فصل از قراردادش با پورتو باقی مانده و همین موضوع ساعت صفر او با تیم پرتغالی را نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

به عبارتی پورتو به هیچ وجه دوست ندارد که ستاره خود را در پایان فصل آینده به صورت رایگان از دست بدهد و به همین دلیل در پایان فصل جاری باید به یکی از دوراهی تمدید قرارداد یا جدایی تن بدهد.

بر اساس آنچه روزنامه پرتغالی «آبولا» گزارش داده، «در استادیوم دراگو فرستادگان لیون، بوروسیا دورتموند، ایبار، لورینت، لوانته، لورکوزن، سنت اتین، سویا، بولونیا و لژیا ورشو» مشاهده شده‌اند که نمایش پورتو مقابل پورتیموننزه را تماشا کردند.

از بین این ده باشگاه، سویا، دورتموند و لیون تنها تیم‌هایی هستند که امکان جذب طارمی را دارند و سایرین حتی در صورت علاقه، توانایی مالی این انتقال را نخواهند داشت.

نکته جالب اینکه در سالهای عضویت طارمی در پرسپولیس شایعاتی درباره تلاش‌ها برای انتقال او به آلمان وجود داشت اما هرگز این اتفاق رخ نداد و حالا نیز اتفاق جدیدی رخ نداده اما در صورتی که او به بوندسلیگا و دورتموند برود، دوئل جذابی بین این مهاجم بوشهری و سردار آزمون، شکل خواهد گرفت.

با این حال هنوز مشخص نیست که تماشاگران ویژه بازی پورتو، چه اطلاعاتی را به ده باشگاه اروپایی انتقال داده‌اند و چشمشان کدام بازیکنان را گرفته است اما طبیعتاً با نزدیک شدن به پنجره تابستانی، شایعات بیشتر به سراغ مهاجم ایرانی خواهد آمد.

خبرورزشی/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید