سامسونگ گوشی اقتصادی جذاب گلکسی A24 را معرفی کرد

    کد خبر :989132
گلکسی A24

شرکت سامسونگ در نهایت پس از مدتها انتظار، گوشی اقتصادی جذاب گلکسی A24 را رونمایی کرد. دستگاهی که شبیه به سایر اعضای سری گلکسی A بوده و مشخصات کلیدی قابل توجهی برای آن تدارک دیده شد.

بازتاب- این گوشی جدید را سامسونگ در ویتنام معرفی کرده و با یک مدل جذاب در طراحی رو به رو هستیم. دستگاه به نمایشگر 6.5 اینچی ناچ امولد FHD+ با شدت روشنایی 1000 نیتی مجهز است.

همچنین دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی داشته و سه حسگر 50/5/2 مگاپیکسلی هم در عقب گنجانده شد. این گوشی هوشمند از پردازنده مدیاتک Helio G99 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. در صورت تمایل می‌توان حافظه داخلی را با کارت microSD افزایش داد.

گلکسی A24

در نهایت باید بیان داشت که یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع 25 واتی هم در کار است. این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت جانبی، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

متاسفانه برند کره‌ای مشخص نکرد این گزینه اقتصادی جدید را چه زمانی و با چه قیمتی عرضه می‌کند. گلکسی A24 به عنوان عضوی از سری گلکسی A، قرار بوده جانشین گلکسی A23 باشد که از طراحی بهبودیافته و سخت افزاری بهتر برخوردار باشد.

انتظار داریم بزودی در ویتنام، چین، هند و برخی نقاط دیگر به فروش برسد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید