سامسونگ نسخه منحصربفردی از گلکسی زد فلیپ 5 را معرفی کرد

    کد خبر :1030031
گلکسی زد فلیپ 5

شرکت سامسونگ به تازگی نسخه رترو گلکسی زد فلیپ 5 تاشو را به عنوان پاس‌داشتی به گوشی نمادین فلیپ SGH-E700 رونمایی کرده است.

بازتاب- سامسونگ از Galaxy Z Flip5 Retro رونمایی کرده، نسخه محدودی که به SGH-E700 نمادین ادای احترام می‌کند، که برای اولین بار 20 سال پیش در سال 2003 عرضه شد. همان ترکیب رنگ آبی نیلی و نقره‌ای، همراه با گرافیک پیکسلی مشابه برای ویجت ساعت روی نمایشگر بیرونی و یک انیمیشن منحصر به فرد به سبک منظره شهری در پنجره فلکس. این در کره و چندین کشور در اروپا فروخته خواهد شد، اما نه در ایالات متحده.

 

گلکسی زد فلیپ 5

 

SGH-E700 اولین تلفن همراه سامسونگ با آنتن یکپارچه بود و با فروش بیش از 10 میلیون دستگاه، موفق به کسب گواهی شد. موفقیت آن گوشی جایگاه سامسونگ را در آن زمان در صنعت تلفن همراه ارتقا داد و به آن کمک کرد تا به غول تلفن هوشمند امروزی تبدیل شود. این گوشی به قدری محبوب بود که در سال 2007، انگجت اشاره کرد که سامسونگ به طور موثری گوشی را با رادیوهای جدید به عنوان نمایش نوستالژی دوباره منتشر کرد، حتی اگر در آن زمان تنها چهار سال از عمر آن گذشته بود.

به گفته این شرکت، Galaxy Z Flip5 Retro شامل سه کارت Flipsuit با لوگو دوره‌های مختلف تاریخ سامسونگ، یک قاب Flipsuit و یک کارت جمع‌آوری حک شده با شماره سریال منحصر به فرد خواهد بود. از اول نوامبر در کره، بریتانیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و استرالیا از طریق وب سایت سامسونگ در دسترس خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید