سامسونگ مشکل نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اف ای را رفع کرد

    کد خبر :756128

عملکرد نادرست فرمان‌های لمسی صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۰ اف ای سامسونگ به سخت‌افزار آن مربوط نمی‌شود.

ماه گذشته، سامسونگ مدل دیگری از خانواده اس ۲۰ موسوم به گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن (Galaxy S20 FE) عرضه کرد. این گوشی‌ قیمت کمتری در مقایسه با سایر مدل‌های سری گلکسی اس ۲۰ دارد و درعین ‌حال، از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد؛ اما تعدادی از کاربران پس از خرید آن‌ اعلام کردند که در حین استفاده از نمایشگر با مشکل مواجه می‌شوند. مشکلات لمسی این گوشی‌ سامسونگ به تعدادی از دستگاه‌ها محدود می‌شود. به هر حال سامسونگ راهکاری برای رفع آن ارائه کرده است.

روزهای گذشته، کاربران زیادی در انجمن‌های ردیت و انجمن آنلاین سامسونگ درباره‌ی مشکلات نمایشگر مدل اس ۲۰ اف ای پست‌هایی منتشر کرده‌اند. به‌گفته‌ی آن‌ها، گوشی‌ مورد بحث به فرمان‌های لمسی به‌درستی پاسخ نمی‌دهد یا حتی خود‌به‌خود فرمانی را بدون درخواست کاربر اجرا می‌کند و حرکات لمسی و سوایپ‌ را به‌درستی تشخیص نمی‌دهد.

با توجه ‌به اینکه مشکلات پیش‌آمده به سخت‌افزار گوشی‌ مربوط نمی‌شود، شرکت کره‌ای با عرضه‌ی دو به‌روزرسانی در هفته‌ی گذشته توانست مشکل دستگاه‌ها را در اجرای فرمان‌های لمسی رفع کند. به‌روزرسانی دوم با شماره‌‌ی G78xxXXU1ATJ5 برای کاربران در اروپا عرضه‌ می‌شود. به گفته‌ی رسانه‌ی SamMobile، دستگاه مورد بررسی‌ پس از نصب به‌روزرسانی، عملکرد‌های لمسی را به‌درستی انجام می‌دهد.

به گزارش زومیت، از مشکلات فرمان‌های لمسی گلکسی اس ۲۰ اف ای که بگذریم، عرضه‌ی اولیه گوشی‌های مورد بحث موفقیت‌آمیز بود. اقتصادی‌ترین مدل خانواده‌ی اس ۲۰ گزینه‌ی مناسب برای کسانی است که تمایل به تهیه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار ۱۰۰۰ دلاری این خانواده ندارند. با عملکرد نادرست فرمان‌های لمسی این گوشی‌ها، کاربران نگران این موضوع بودند که سامسونگ برای کاهش قیمت این مدل کم‌کاری کرده باشد؛ اما خوشبختانه مشکلات نرم‌افزاری پیش‌آمده با عرضه‌ی به‌روزرسانی جدید حل می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید