سامسونگ در متاورس فروشگاه مجازی تاسیس می کند

    کد خبر :877231

سرانجام سامسونگ هم با پیوستن به متاورس، فروشگاه مجازی خود را در دیسنترالند افتتاح کرد. این فروشگاه با الهام از یکی از بهترین مراکز فروش فیزیکی این شرکت واقع در نیویورک طراحی شده و سامسونگ نام ۸۳۷X را برای آن انتخاب کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_سامسونگ اعلام کرده فروشگاه مجازی ۸۳۷X با اهداف تجاری و به‌مدت محدودی بازگشایی شده و کاربران دیسنترالند برای یک گشت‌ و‌ گذار آزمایشی به این مکان دعوت شده و می‌توانند با تکمیل درخواست‌های ارائه شده پاداش‌هایی را در قالب NFT دریافت کنند.

این تجربه‌ متاورس شامل سه مکان «تئاتر ارتباطات» برای ارائه آخرین اخبار شرکت، «جنگل پایداری» به منظور اهداف حفظ محیط زیست و «سکو سفارشی سازی» برای جشن گرفتن افتتاح این فروشگاه بوده که تمام آن‌ها به صورت مجازی در همین پلتفرم برگزار می‌شوند. افرادی که با نشان‌های NFT وارد این رقابت می‌شوند، المان‌هایی با برند سامسونگ را برای آواتارهای خود در دیسنترالند دریافت خواهند کرد.

 

 

کاربران برای دسترسی به فروشگاه سامسونگ، ابتدا باید از طریق مرورگر وارد وب‌سایت Decentraland شده و هنگامی که آواتار آن‌ها وارد لابی می‌شود، راهنمای مجازی آن‌ها را به یکی از سه اتاق داخلی ماندگاری، سفارشی سازی و ارتباط هدایت می‌کند.

به‌دنبال افتتاح این فروشگاه در دیسنترالند، سامسونگ قصد دارد از ۸۳۷X در سایر پلتفرم‌های متاورس هم بهره بگیرد. ظاهراً این غول کره‌ای هم مانند بسیاری از برندهای بزرگ دیگر به متاورس علاقه‌مند شده است.

تاکنون شرکت‌هایی مانند پپسی به خرید NFT اقدام کرده‌اند، نایکی برای ثبت نشان‌تجاری برای عرضه‌ محصولات مجازی‌اش درخواست داده و آدیداس اعلام کرده برای حضور در این دنیای جدید با پلتفرم متاورس The Sandbox همکاری می‌کند.

اخیراً شرکت کره‌ای در جریان نمایشگاه CES 2022 اعلام کرد که با توجه به افزایش تقاضا در زمینه توکن‌های غیرقابل معاوضه یا همان NFT، قصد دارد پشتیبانی از NFT را به تلویزیون‌های 2022 خود اضافه می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید