سامسونگ به دنبال تقویت باتری گوشی های خود

    کد خبر :1039684
سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از بازیگران اصلی صنعت تلفن هوشمند بوده که هر سال مجموعه بزرگی از گوشی‌های سری گلکسی را در مدل‌های مختلف عرضه می‌کند. این برند در تلاش بوده تا موجب تقویت باتری محصولاتش شود.

بازتاب-طبق شایعات، گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 24 اولین گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که دارای رابط کاربری One UI 6.1 هستند. در مقایسه با One UI 6.0 نباید روی تعداد زیادی نوآوری حساب کنید، اما تغییرات هدفمند مهمی در آپدیت جدید ایجاد خواهد شد. به عنوان مثال، ویژگی به نام «محافظت از باتری» در One UI 6.1 دارای سه حالت عملیاتی خواهد بود.

  • پایه: شارژ در 100درصد متوقف می‌شود، در 95درصد از سر گرفته می‌شود.
  • تطبیقی: زمانی که صاحب گوشی هوشمند در خواب است، شارژ با 80درصد مکث کرده و تا صبح باتری تا 100درصد شارژ می‌شود.
  • حداکثر: با رسیدن به 80درصد شارژ متوقف می‌شود.

 

سامسونگ

برخی دیگر از گوشی‌های هوشمند پیشتر عملکردهای مشابهی را اجرا کرده‌اند، بنابراین سامسونگ نوآوری خاصی را ارائه نمی‌کند. در عین حال، بسیار خوب است که این شرکت در حال گسترش قابلیت‌های عملکرد “محافظت از باتری” است. این برند کره‌ای در تلاش بوده تا با به کارگیری نوآوری موجب بهبود عملکرد دستگاه‌ها شده و در سمتی نیز دوام آنها را افزایش دهد.

ویژگی مورد اشاره کمک خواهد کرد تا عمرباتری گوشی‌های این شرکت افزایش یافته و تجربه کاربری بهتری رقم خورد. مشخص نیست چه زمانی محصولات سامسونگ به رابط کاربری 6.1 بروز خواهند شد. در هر صورت انتظار داریم تا با انتشار آن بهره‌وری انرژی گوشی‌های گلکسی سامسونگ افزایش یابد. باتری بخش مهمی در هر تلفن هوشمند بوده و اگر کارآمد باشد و عمر طولانی پیدا کند، استفاده از گوشی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

به هر حال انتظار داریم تا سال آینده گوشی‌های متعددی از این برند به رابط کاربری One UI 6.1 آپدیت شده و ویژگی‌های هدفمند و کاربردی روی گوشی خود دریافت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید