سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 8 آپدیت منتشر کرد

    کد خبر :934116
گلکسی اس 8

سامسونگ سری گلکسی اس 8 را در سال 2017 عرضه کرد و سال گذشته اعلام نمود که پشتیبانی از به روز رسانی امنیتی مدل های اس 8 را پایان می دهد. با این حال، سامسونگ در حال حاضر به روز رسانی سیستم عامل را با رفع چند باگ برای گلکسی اس 8 منتشر کرده است.

بازتاب-این بیش از پنج سال پس از عرضه مدل‌ها و بیش از یک سال پس از آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری مدل‌ها انجام می‌شود. به روزرسانی سیستم عامل جدید دارای تغییرات G95*FXXUCDVG4 است که به بهبود پایداری GPS مربوط می‌شود.

مشخص نیست که آیا مشکل پایداری GPS تنها پیشرفت موجود در سیستم عامل است یا خیر. حجم آن 420 مگابایت بوده و ممکن است چند اصلاح جزئی دیگر نیز وجود داشته باشد. البته لازم به ذکر بوده که این یک ارتقاء سیستم عامل برای گلکسی اس 8 نیست. همچنان روی اندروید 9 با وصله امنیتی 1 آوریل 2021 اجرا می‌شود. مشخص نیست که چرا سامسونگ هنوز پشتیبانی نرم افزاری را برای گلکسی اس 8 ادامه داده، اما این موضوع یک سورپرایز خوشایند برای دارندگان دستگاه است.

همین مشکل GPS می‌تواند برای چندین گوشی قدیمی سامسونگ نیز جریان داشته باشد. همان سیستم عامل برای دارندگان گلکسی J7 (از سال 2015) در آسیا ارسال شد، در حالی که چندین نفر دیگر نیز باید به روزرسانی سیستم عامل را دریافت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید