سامسونگ از رقیب استودیو دیسپلی اپل رونمایی کرد

    کد خبر :898297

سامسونگ سرانجام مانیتور M8 را معرفی کرد. این مانیتور یک نمایشگر ۳۲ اینچی 4K است که در چهار رنگ سفید، آبی، سبز و صورتی عرضه شده است. قیمت نسخه سفیدرنگ آن ۶۹۹.۹۹ دلار است و سایر رنگ‌های آن ۳۰ دلار گران‌تر هستند. سامسونگ قبلاً این مانیتور را در نمایشگاه CES 2022 به نمایش گذاشته بود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_طراحی مانیتور M8 و ضخامت نازک آن باعث شده تا ظاهر آن بسیار شبیه به آی مک‌های M1 اپل باشد. این مانیتور با قیمت پایینی که دارد رقیب جدی مانیتور استودیو دیسپلی اپل با قیمت ۱۶۰۰ دلار خواهد بود.

مانیتور جدید سامسونگ قادر به اجرای اپلیکیشن‌های استریم ویدیو، مانند نتفلیکس، اپل ‌تی‌وی پلای و دیزنی پلاس نیز هست و همچنین می‌تواند از اپلیکیشن گوگل Duo برای برقراری تماس‌های ویدیویی از طریق وب‌کم استفاده کند. شما حتی می‌توانید اپلیکیشن‌های مایکروسافت ۳۶۵ را با وصل کردن صفحه‌کلید و ماوس به آن اجرا کنید. امکان کنترل این مانیتور از طریق بیکسبی، الکسا و گوگل اسیستنت نیز وجود دارد و پشتیبانی از AirPlay 2 نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

مانیتور M8 سامسونگ دارای اسپیکرهای داخلی بوده و از فناوری HDR 10+ پشتیبانی می‌کند. این مانیتور همچنین دارای یک استند قابل تنظیم است که با استفاده از آن می‌توان ارتفاع و ‌زاویه دستگاه را تغییر داد.

با وجود همه این قابلیت‌ها، مانیتور M8 ممکن است همه کاربران مک را راضی نکند. همانطور که گفته شد این مانیتور دارای وضوح 4K است در حالی‌که استودیو دیسپلی اپل از وضوح 5K پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های اتصال M8 نیز چندان راضی‌کننده نیستند. این مانیتور فقط یک درگاه میکرو HDMI و دو پورت USB-C (با قابلیت پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات) دارد که فقط یکی از این دو پورت USB-C می‌تواند برای انتقال داده و ویدیو استفاده شود.

به هر حال، ما هنوز مانیتور M8 را در دنیای واقعی امتحان نکرده‌ایم و هنوز نمی‌دانیم که عملکرد آن در مقایسه با استودیو دیسپلی اپل چگونه خواهد بود. ولی اگر شما به دنبال یک مانیتور مدرن با قیمت معقول هستید می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید