ساماندهی ستاد سه نامزد ریاست جمهوری در مازندران

  • سیاسی
  • دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۸:۰۶

تبلیغات سه تن از 6 نامزد دوازدهمین دوره رئیس جمهوری در مازندران با انتخابات روسای ستادهای استانی از سوی ستاد مرکزی این نامزدها وارد فاز اجرایی شد.

وسای ستاد حسن روحانی ، مصطفی میرسلیم و سید ابراهیم رئیسی در مازندران با حکم ستادمرکزی تبلیغات انتخاباتی این نامزدها فعالیت خود را شروع کردند.
محسن نریمان که سابقه استانداری مازندران و خراسان شمالی را در کارنامه اش دارد به عنوان رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در مازندران منصوب شد.
نریمان هم با صدور احکامی ، مسئولان ستاد راهبری تبلیغات روحانی در استان و روسای ستاد شهرستانی این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری را منصوب کرد.
** مصطفی میرسلیم
رئیس ستاد مرکزی مصطفی میرسلیم نامزد حزب موتلفه اسلامی برای دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری هم محمدعلی مینایی فر رئیس حزب موتلفه مازندران را به سمت رئیس ستاد انتخابات این نامزد در این استان انتخاب کرد .
با انتخاب رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در مازندران ، این نامزد رئیس جمهوری به این استان سفر و در جمع دانشجویان دانشگاه مازندران در بابلسر سخنرانی می کند.
** ابراهیم رئیسی
همچنین با حکم علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت نهم و دهم و رئیس ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی، حجت الاسلام نبویان نماینده تهران در مجلس هشتم به عنوان رئیس ستاد سیدابراهیم رئیسی در مازندران منصوب شد.
سید جواد قناعت معاون سیاسی و امنیتی، اجتماعی استاندار مازندران و استاندار گلستان در دولت گذشته نیز به عنوان قائم مقام ستاد این نامزد انتخابات رئیس جمهوری منصوب شد.
پیگیری خبرنگارایرنا حاکی است که تاکنون مسئولان ستاد اسحاق جهانگیری ، هاشمی طباء و قالیباف سه نامزد دیگر انتخابات رئیس جمهوری هنوز مسئولان ستاد انتخاباتی در مازندران را منصوب نکردند.
در انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری 6 نامزد با هم برای رفتن به پاستور رقابت می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید