سال آینده بهترین مدل آیفون با نام آیفون 15 اولترا از راه می‌رسد

    کد خبر :939589
آیفون 15 اولترا

در سال جاری اپل تصمیم گرفت چهار مدل آیفون 14 معرفی کند که دو نمونه اقتصادی بوده و ویژگی‌های سال قبل را حفظ کردند و دو مدل دیگر نیز مدل‌های گران قیمت با ویژگی‌های بهبودیافته با پسوند پرو بودند. اما آیفون 15 اولترا در راه است.

بازتاب-‌ در حالی که هنوز آیفون 14 به بازار نرسید، شایعات پیرامون آیفون 15 سال 2023 آغاز شد. نسل بعدی اپل گفته شده یک مدل اولترا خواهد داشت که از پورت USB-C به جای لایتینگ استفاده خواهد کرد.

سال آینده بهترین مدل آیفون با نام آیفون 15 اولترا از راه می‌رسد

گویی کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفتند به جای اینکه تمامی مدل‌های آیفون 15 را با USB-C همراه سازند، ترجیح دادند تنها یک نمونه اولترا به این قابلیت مجهز شود. پورتی که مدت‌ها بوده طرفداران انتظار وجود آن در گوشی‌های آیفون دارند.

البته باتوجه به سخت‌گیری‌های اتحادیه اروپا پیرامون یکسان بودن پورت دستگاه‌های دیجیتال، عجیب نیست اپل نیز از این قوانین پیروی کرده و سال آینده به صورت آزمایشی یک مدل و از سال‌های بعد تمامی گوشی‌ها را با چنین پورتی عرضه دارد. همچنین باتوجه به اینکه سال جاری ساعت اپل واچ اولترا معرفی شد، بعید نیست در سری آیفون هم یک نسخه اولترا به کار گرفته شود.

این جزئیات را مارک گورمن از بلومبرگ افشا کرده و مشخص نیست صحت دارد یا خیر. بنابراین باید منتظر اخبار موثق بیشتری باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید