ساعت هوشمند Amazfit T-Rex Pro 2 شیائومی معرفی شد/یک ساعت جان سخت

    کد خبر :913349

Amazfit T-Rex Pro 2 شیائومی همانطور که گفته شد طراحی جان سختی دارد و توانسته استاندارد نظامی مختلفی را برای دوام بالا بدست آورد. پیش از این، Huami یک محصول جدید را در چین معرفی کرد، جایی که فروش آن از 31 می آغاز خواهد شد.

بازتاب- اکنون Amazfit T-Rex 2 برای خرید در خارج از چین، حتی زودتر از خود کشور اصلی، در دسترس است. این ساعت در حال حاضر برای سفارش در مناطق مختلف موجود بوده و قیمت آن 229 دلار است.

ساعت جدید شیائومی می‌تواند در حالت GPS در هوای سرد کمتر از -30 درجه سانتیگراد دوام بیاورد و استاندارد ضدآب هم دارد و از استاندارد نظامی MIL-STD-810G هم بهره‌مند است.  Amazfit T-Rex 2 جدید باتری بزرگ‌تری نسبت به نسل قبلی خود دارد و آن 500 میلی آمپر ساعت به جای 390 میلی آمپر ساعت است. این ارتقا موجب می‌شود تا عمر باتری تا 24 روز دوام آورده و با جی پی اس به 58 ساعت خواهد رسید.

Amazfit T-Rex 2 مجهز به صفحه نمایش دوار 1.39 اینچی AMOLED با وضوح 454 در 454 پیکسل است. پشتیبانی از بلوتوث 5.0، 160 حالت ورزشی، نظارت بر ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون (SpO2)، سطح استرس، خواب، تنفس، چرخه قاعدگی و برخی دیگر از جمله ویژگی‌های این گجت پوشیدنی است. برخلاف مدل چینی، ماژول NFC در نسخه جهانی موجود نیست و و با سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید