ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 100 معرفی شد

    کد خبر :964126
موتورولا Moto Watch 100

شرکت eBuyNow پیش از نمایشگاه CES 2023 به معرفی ساعت هوشمند Moto Watch 100 پرداخته که دارای نمایشگر دایره‌ای بوده و از مشخصات کلیدی قابل قبولی بهره می‌برد.

بازتاب-

شرکت eBuyNow پیش از نمایشگاه CES 2023 به معرفی ساعت هوشمند Moto Watch 100 پرداخته که دارای نمایشگر دایره‌ای بوده و از مشخصات کلیدی قابل قبولی بهره می‌برد. ساعت Moto Watch 100 جدیدترین ساعت هوشمند با نام تجاری Moto از eBuyNow است که چند سال پس از معرفی مدل جدید Moto 360 عرضه می‌شود. این بار، دارنده مجوز برند از رویکرد پریمیوم به یک پیشنهاد مقرون‌به‌صرفه‌تر روی می‌آورد.

انتظار دارید برای ساعت جدید موتو 99.99 دلار بپردازید، اما در نتیجه تعدادی کاهش ویژگی نیز دریافت خواهید کرد. برای شروع، این ابزار پوشیدنی به جای Wear OS یک «سیستم‌عامل موتو واچ» را اجرا می‌کند. با گفتن این موضوع، تجربه نرم افزاری ابتدایی همچنین امکان بهبود قابل توجهی در طول عمر باتری را فراهم می‌کند، به طوری که شرکت ادعا کرده تا دو هفته از آب استفاده می‌کند.

موتورولا Moto Watch 100

کاهش قابل توجه دیگر در مقایسه با ساعت اصلی Wear OS شامل صفحه نمایش LCD دایره‌ای 1.3 اینچی به جای نمایشگر OLED، ظاهراً بدون فضای ذخیره سازی در دسترس کاربر و عدم اتصال Wi-Fi است.

در غیر این صورت، می‌توانید انتظار نظارت بر ضربان قلب، ردیابی SpO2، 28 حالت ورزشی، مقاومت در برابر آب 5ATM، ادغام Google Fit و Strava، GPS و انتخاب 6 واچ فیس را داشته باشید. علاوه بر این، eBuyNow ادعا می‌کند که این ارزان‌ترین ساعت در بازار با قابلیت تشخیص سقوط است.

Moto Watch 100 اکنون در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای قابل خرید خواهد بود. اگرچه این ساعت تحت برند موتورولا بوده اما شرکت دیگری آن را توسعه داده و به فروش می‌رسد. موتورولا در نمایشگاه CES 2023 حضور پیدا خواهد کرد و محصولات جدیدی را به نمایش درمی‌آورد.

این ساعت هوشمند البته اگرچه تحت برند موتورولا بوده اما جز محصولات این برند چینی به حساب نیامده و باید انتظار معرفی دستگاه‌های متفاوتی از سوی این شرکت زیرمجموعه لنوو باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید