ساعت هوشمند جدید شیائومی تنها 63 دلار قیمت دارد

    کد خبر :856980

شیائومی در کنار سه گوشی ردمی نوت 11، ردمی نوت 1 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس از نسل جدید ساعت هوشمند اقتصادی ردمی واچ خود رونمایی کرد. در ادامه این نوشتار به معرفی و قیمت ساعت هوشمند Redmi Watch 2 می‌پردازیم.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندارشیائومی موفق شده در ردمی واچ 2 حاشیه‌های نمایشگر را کاهش دهد و صفحه نمایش بزرگ‌تری را در آن بگنجاند. به لطف این تغییر ردمی واچ 2 از صفحه نمایش 1.6 اینچی در مقایسه با صفحه نمایش 1.4 اینچی نسل قبل بهره می‌برد. این صفحه نمایش از نوع AMOLED بوده و دارای وضوح تصویر 320×360 پیکسل است.

 

 

راندمان انرژی نسل ردمی واچ 2 نیز بهبود یافته و حالا با یک بار شارژ تا 12 روز دوام می‌آورد. این مدل نیز با کانکتور مغناطیسی شارژ می‌شود. هواوی در Redmi Watch 2 از چیپست Apollo 3.5 استفاده کرده و از 117 حالت ورزشی مختلف از جمله شنا پشتیبانی می‌کند.نسل دوم ردمی واچ قادر به تحمل تا عمق 50 متری است. این محصول از حسگر SpO2 برای سنجش میزان اشباع اکسیژن خون، قابلیت پایش خواب و پایش ضربان قلب هم بهره می‌برد.

همچنین Redmi Watch 2 شیائومی دارای قابلیت‌های مکان یابی GPS, GLONASS, Galileo and BeiDou برای فعالیت‌های بیرون از خانه و قابلیت ارتباطی NFC است.جالب اینکه با وجود افزایش اندازه صفحه نمایش و دوام باتری، ردمی واچ 2 سبک‌تر از نسل قبل است و تنها 31 گرم وزن دارد. ساعت هوشمند اقتصادی ردمی واچ 2 شیائومی در سه رنگ برای بنده و شش رنگ برای بندهای از جنس TPU عرضه می‌شود.قیمت ساعت هوشمند Redmi Watch 2 شیائومی 63 دلار است و از 11 نوامبر روانه بازار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید